Un comunicat de presă proaspăt sosit în inbox-ul nostru ne aduce astăzi detalii despre evoluția vânzărilor realizate în eMAG Marketplace în ultimii ani. Aflăm pe această cale că programele dezvoltate de eMAG pentru partenerii din Marketplace au dus la o creștere a volumului vânzărilor, acestea fiind cu 23% mai mari decât anul precedent.
47% dintre comercianții de pe platformă au înregistrat vânzări în creștere, iar impactul proiectelor cheie puse la dispoziția lor a fost prezentat azi în evenimentul anual dedicat numit Sellers' Day. Suntem informați că eMAG Genius a generat vânzări de 2 ori mai mari pentru sellerii înscriși în program, cu mențiunea că articolele înscrise în programul Genius au atras cu 70% mai mult trafic.
De asemenea, ni se amintește faptul că începând din această lună, pentru produsele care nu sunt incluse în programul Genius, eMAG a redus taxa pentru livrarea la easybox la nivelul unic de 9,99 lei, o mutare care a contribuit la o pondere a livrărilor produselor din Marketplace la easybox ce a depășit 50%.
Sellerii din România au listat 1,3 milioane de produse în eMAG Marketplace Ungaria, înregistrând vânzări cu 20% mai mari. Pe final aflăm că eMAG a oferit premii în valoare de 271.300 de euro sellerilor care au înregistrat performanțe notabile în ultimul an, după cum urmează:
- Activitate exemplară: Grup DZC
- Creștere accelerată: Vexio
- Extindere de gamă: Best Case En Gros SRL
- Livrări în 24 de ore: Bio Mania
- Campionul Genius: Alliance Computers
- Campionul promovării: TKC Centrum
- Campionul cross-border: Colormax
- Stocuri Optimizate: Mastel Com
- Deschide România: SC Sandali Mode
- Curiozitate și implicare: Care Spot
- Premiul special: Mon Sport


