Corsar Online, firma care administra Cel.ro, a cerut intrarea în insolvență; O nouă firmă administrează magazinul

4.004 ori
<b>Corsar Online, firma care administra Cel.ro, a cerut intrarea în insolvență; O nouă firmă administrează magazinul</b>Unul dintre magazinele online de electronice cunoscute de la noi, Cel.ro are soarta sub semnul întrebării, după ce am aflat că firma Corsar Online, care o administrează a cerut intrarea în insolvență. Compania deţinută de antreprenorul Tiberiu Pop a..

Unul dintre magazinele online de electronice cunoscute de la noi, Cel.ro are soarta sub semnul întrebării, după ce am aflat că firma Corsar Online, care o administrează a cerut intrarea în insolvență. Conform ZF.ro, ompania deţinută de antreprenorul Tiberiu Pop a înregistrat pierderi nete consecutive în ultimii 3 ani, cu vârf de 3.5 milioane de lei în 2020.

Solicitarea de insolvență venea pe 2 august, conform unui dosar înregistrat la Tribunalul Bucureşti. Pentru anul 2020 compania Corsar Online a raportat afaceri de 127 milioane de lei, în scădere faţă de 2019, când genera 204 milioane de lei. Pierderea netă a fost de 3.5 milioane de lei, faţă de 0.84 milioane în anul anterior. La final de 2020 Corsar avea datorii de 14 milioane de lei, e drept mai mici decât cele din 2019.

Se pare că a existat şi ceva downsizing, firma având un număr mediu de angajaţi de 73 de persoane în 2020 faţă de 103 în 2019. În acest moment, conform Ziarul Financiar, Cel.ro este operat de o nouă companie, SC Brand Design Team SRL, înfiinţată în anul 2017. Acea firmă este deţinută de Tiberiu Pop, în proporţie de 90% şi de Alexandru Victor Morus cu un pachet de 10% din acţiuni.

Cel.ro a avut o dispută publică cu Consiliul Concurenţei, printr-o serie de clipuri postate pe YouTube de către patronul Tiberiu Pop, în care critică "susţinerea monopolului eMAG". În 2019, compania Corsar Online SRL, care opera cel.ro, marketonline.ro, mediatdot.ro şi azerty.ro primea o amendă de 1.6 milioane de lei din partea Consiliului Concurenţei. Asta pentru că în 2016 cumpărase domeniile marketonline.ro, mediadot.ro şi azerty.ro, chiar dacă nu primise aprobarea Consiliului Concurenţei pentru a putea începe să listeze, proceseze şi livreze produse cu ajutorul lor.

Mulțumim G. Cristian pentru pont!

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×