Finalul de săptămână ne aduce o veste importantă despre eMAG, retailer cu planuri mărețe pentru perioada următoare. Aflăm via Profit.ro faptul că retailerul și-a prezentat recent strategia de expansiune în Germania, dorința fiind aceea de a recruta cât mai mulți retaileri din această țară. Sunt propuse prețuri atractive de transport și sunt șanse mari ca a patra țară în care eMAG desfășoară operațiuni să fie chiar Germania.
Vă reamintesc faptul că în momentul de față eMAG are operațiuni în România, Bulgaria și Ungaria, cu o completare ce constă în faptul că retailerul ar urma să intre pe o nouă piață până la final de lună martie 2022. Existau și planuri pentru Polonia, dar retailerul a cedat operarea business-ului de acolo. În fruntea listei pentru țara cu numărul 4 este Germania, asta pentru că retailerii germani au mare succes atât în Europa cât și pe plan internațional.
Iată ce a comunicat Mihnea Stere, directorul eMAG Marketplace, presei locale din Germania:
"Germania este în fruntea listei. Asta deoarece comercianții germani au mare succes pe plan internațional și în Europa. Clienții români nu sunt foarte diferiți de alți clienți europeni (…). Acest lucru înseamnă că prețurile nu trebuie neapărat ajustate, iar ratele de rentabilitate sunt similare.'
Cei de la eMAG speră să atragă retailerii germani în portofoliu prin oferte atractive de transport, coletele standard având un cost de transport de doar 1 euro suportat de către comercianții din Germania, respectiv 3 euro pentru livrări speciale. Pentru a atrage retailerii și furnizorii germani în propriul marketplace, eMAG mizează și pe ecosistemul puternic de e-commerce, cât și pe rețeaua logistică bine pusă la punct.


