>Cum schimbă pandemia Black Friday 2020 şi cum se pregăteşte evoMAG pentru asta; Spoiler: cresc stocurile!

Cum schimbă pandemia Black Friday 2020 şi cum se pregăteşte evoMAG pentru asta; Spoiler: cresc stocurile!

2.535 ori
<b>Cum schimbă pandemia Black Friday 2020 şi cum se pregăteşte evoMAG pentru asta; Spoiler: cresc stocurile!</b>În această săptămână am aflat că pe 13 noiembrie 2020 eMAG îşi va ţine Black Friday-ul, iar acum avem detalii şi de la retailerii rivali. evoMAG a dezvăluit provocările pandemiei pentru Black Friday 2020

În această săptămână am aflat că pe 13 noiembrie 2020 eMAG îşi va ţine Black Friday-ul, iar acum avem detalii şi de la retailerii rivali. evoMAG a dezvăluit provocările pandemiei pentru Black Friday 2020 şi cum s-a pregătit pentru ediţia din acest an. Avem detalii mai jos.

evoMAG estimează o creştere cu aproximativ 20% a vânzărilor realizate în acest an de Black Friday, faţă de ediţia din 2019. În plus traficul pe site ar urma să crească cu peste 30%, la peste 2.6 milioane de sesiuni. Una din două comenzi ar urma să fie plătită online cu cardul, iar retailerul are de gând să crească stocurile cu 50% şi să reorganizeze recepţia mărfurilor şi procesarea de comenzi. Totul face parte din strategia de pregătire a celui mai mare eveniment de shopping din an.

Faţă de anii trecuţi, evoluţia pandemiei de Covid-19 schimbă regulile de desfăşurare a Black Friday şi obligă magazinele online la pregătiri mai ample şi mai din timp, cu resurse mai mari alocate. evoMAG a reorganizat şi activitatea de recepţie a mărfii şi de procesare a coletelor, pregătind 3 locaţii de recepţie şi 3 locaţii de procesare a coletelor, dar şi crescând numărul de angajaţi. O altă schimbare care s-a petrecut deja în 2020 este cea din rândul obiceiurilor clienţilor.

Aceştia iau decizia de achiziţie mai rapid, iar consumatorul are nevoie de mai puţine interacţiuni cu produsul înainte de a îl cumpăra şi s-a familiarizat mai mult cu cumpărăturile online. evoMAG este unul dintre cei mai importanţi retaileri de la noi, comercializând peste 170.000 de produse din domenii că IT&C, electrocasnice, auto, îngrijire personală, sport & fitness, asigurări şi produse destinate nou născuţilor.

Compania este fondată în 2005 de către Mihai Patrascu, care este director general, iar site-ul evoMAG vă stă la dispoziție aici

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×