DACIA prezintă BIGSTER, cel mai mare SUV din portofoliu și totodată cel mai scump, cu spațiu extra la interior, panoramic cu trapă

3.687 ori
<b>DACIA prezintă BIGSTER, cel mai mare SUV din portofoliu și totodată cel mai scump, cu spațiu extra la interior, panoramic cu trapă</b>Zvonurile din ultimul an s-au adeverit și iată că astăzi facem cunoștiință cu Dacia BIGSTER, cel mai mare și cel mai scump model din portofoliul companiei autohtone, un SUV de clasă C pe care îl admirăm în imaginile de mai jos

Zvonurile din ultimul an s-au adeverit și iată că astăzi facem cunoștiință cu Dacia BIGSTER, cel mai mare și cel mai scump model din portofoliul companiei autohtone, un SUV de clasă C pe care îl admirăm în imaginile de mai jos. Acesta vine în completarea lui Duster și preia din limbajul de design, totul desigur la dimensiuni mai mari. Avem și motoare noi, dar despre asta mai jos în articol.

Dacia BIGSTER

Legat de dimensiuni pentru că asta vă interesează în mod special, Dacia Bigster măsoară 4,57 m lungime, comparativ cu Duster care se oprește la 4,34 m lungime. Are volum de 667 litri pentru portbagaj și în ciuda speculațiilor, nu oferă 7 locuri. O veste bună este că podeaua portbagajului este plată și ai o lungime maximă de încărcare de 2,7 metri. 

Avem acel look robust care aduce un suflu nou pentru Dacia, mânere laterale pentru ușile din spate și vedem o grilă lată pe negru lucios, o capotă proiectată pentru a oferi o vedere mai bună asupra șoselei, iar tot la design bifăm o culoare nouă numită Indigo Blue.

Dacia BIGSTER

Ceva nou este faptul că Bigster propune 3 tipuri de consolă centrală pentru locurile din față, joasă, intermediară sau înaltă ce integrează cotieră (cu compartiment frigorific) și încărcător wireless. Dacia mai aduce opționale precum scaune cu susținere laterală, izolație fonică optimizată, climă pe 2 zone, ba chiar și plafon panoramic cu trapă. 

Avem ecran tactil, iar versiunile de echipare sunt Essential, Expression, Extrem și Journey, care se prezintă astfel:

  • Essential : jante de aliaj de 17’’, bare de pavilion fixe, Media Display cu ecran central de 10,1’’, tablou de bord digital de 7’’, aer condiționat manual, radar și cameră video de staționare spate, geamuri față și spate cu deschidere electrică
  • Expression : idem Essential + sistem de aer condiționat automat cu două zone , frână de parcare electrică, senzori de ploaie, oglinzi retrovizoare cu rabatare automată, banchetă spate fracționabilă 40/20/40 cu funcția Easy Fold.
  • Extreme: idem Expression + jante aliaj de 18’’, bare de pavilion modulabile, ornamente exterioare și interioare de culoare Copper Brown, plafon panoramic cu trapă, card mâini libere, tapițerie lavabilă din TEP microcloud, covorașe de interior și de portbagaj din cauciuc, tablou de bord digital de 10,1’’, sistem Media Nav Live cu ecran central de 10,1’’ și navigație conectată, sistem audio Arkamys 3D cu 6 difuzoare, Downhill speed control.
  • Journey : idem Expression + jante aliaj de 18’’, caroserie în două nuanțe, hayon cu acționare electrică, card mâini libere, consolă centrală înaltă cu cotieră, scaun șofer cu reglaje electrice, tablou de bord digital de 10,1’’, sistem Media Nav Live cu ecran central de 10,1’’ și navigație conectată, sistem audio Arkamys 3D cu 6 difuzoare, încărcător cu inducție pentru smartphone, Adaptive Cruise Control.

Ca motorizări avem o noutate sub forma HYBRID 155 care include un motor pe benzină cu 4 cilindri de 107 CP și două motoare electrice (1x 50 CP + demaror/generator de înaltă tensiune), alături de o baterie de 1,4 kWh (230V), plus cutei automată electrificată cu 4 trepte asociate motorului termic și alte 2 celui electric, o tehnologie combinată care este posibilă datorită lipseid e ambreiaj.

Alte motorizări:

  • TCe 140 - motor benzină 3 cilindri, 1.2 litri turbo + sistem mild hybrid 48V și cutie manuală cu 6 trepte
  • ECO-G 140 - motor carbuație mixtă benzină și GPL, 3 cilindri, 1.2 litri turbo + sistem mild hybrid 48V, 140 CP, autonomie de până la 1450 km
  • TCe 130 4x4 - motor benzină 3 cilindri, 1.2 litri turbo + sistem mild hybrid 48V și cutie manuală cu 6 trepte

Încă nu avem prețuri oficiale, dar se vehiculează o sumă de pornire de 25.000 de euro. Detalii extra descoperi pe site-ul oficial Dacia aici

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×