Digi bate recorduri în Spania; A atras aproape 91.000 de clienți de la marii operatori

1.628 ori
<b>Digi bate recorduri în Spania; A atras aproape 91.000 de clienți de la marii operatori</b>Aflam la finalul anului 2024 informații importante cu privire la veniturile Digi pe piețele europene. După România, a doua piață ca importanță pentru operator este Spania. Deși compania a înregistrat pierderi anul trecut în această regiune, aflăm

Aflam la finalul anului 2024 informații importante cu privire la veniturile Digi pe piețele europene. După România, a doua piață ca importanță pentru operator este Spania. Deși compania a înregistrat pierderi anul trecut în această regiune, aflăm prin intermediul Profit.ro că Digi bate recorduri, reușind să atragă doar în luna ianuarie aproape 91.000 de clienți de la rivalii săi majori - Telefónica, MasOrange și Vodafone. Mai jos avem detalii.

În total, Digi a acumulat peste 110.200 de tranzacții de portabilitate mobilă, înregistrând astfel cel mai bun rezultat lunar din istoria sa în această categorie. Comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, creșterea este de peste 10%. În ceea ce privește portabilitatea netă (diferența dintre numerele câștigate și cele pierdute), operatorul a obținut 90.800 de clienți noi, aceasta fiind a doua cea mai bună lună pentru Digi în acest aspect.

Odată cu succesul pe segmentul telecom, Digi își extinde oferta în Spania și pe zona de televiziune. Recent, compania a lansat DIGI TV, un serviciu care oferă peste 100 de canale la un preț de doar 7 euro pe lună. Pachetul include canale de filme, seriale, sport, documentare, muzică, știri și conținut pentru copii, ceea ce îl face o opțiune atractivă pentru clienții care caută o alternativă accesibilă când vine vorba de televiziune. 

DIGI TV este disponibil momentan în anumite zone din Spania, urmând să fie extins la nivel național. Cei care nu au încă acces pot să se înscrie pe site-ul companiei pentru a fi notificați când serviciul devine disponibil în regiunea lor. Potrivit unui studiu realizat de firma de consultanță Oliver Wyman, 40% dintre clienții spanioli sunt dispuși să renunțe la alți operatori  (Movistar, MasOrange, Vodafone) și să migreze către un furnizor low-cost, precum Digi. Această tendință este în creștere față de 2023.

Pentru a susține această expansiune rapidă, Digi Spania a recrutat un nou director-cheie: Carlos Robles, fost director general al filialei spaniole a fondului de investiții Carlyle. Acesta se va alătura Consiliului de Administrație al Digi Spania și va aduce o experiență semnificativă în domeniul investițiilor și al capitalului de risc.

Robles a lucrat la Carlyle timp de 14 ani și are un background solid în consultanță financiară, având în trecut colaborări cu giganți precum Iberdrola, Endesa, BBVA și Banco Santander, în perioada în care activa la Merrill Lynch. Cu această mutare strategică și cu un ritm accelerat de creștere, Digi continuă să fie un jucător tot mai influent pe piața telecom din Spania, punând presiune pe marii operatori locali.

Rămâne acum de văzut dacă investițiile și strategiile companiei vor duce la ridicarea profitului anual în această regiune.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×