eMAG România îşi schimbă conducerea, iar azi aflăm că Irina Pencea este noul General Manager al companiei. Mutarea vine după 3 ani de investiţii substanţiale în tehnologie şi infrastructura pentru servicii, dar şi în creşterea gamei de produse cu ajutorul comercianţilor din Marketplace.
Din acest rol, Irina Pencea se va concentra asupra traducerii acestor investiţii în beneficii pentru clienţi. Ele vor duce la creşterea adopţiei eMAG ca platformă universală de shopping. Iată un citat relevant din partea lui Tudor Manea, Grup CEO eMAG:
"Această mutare vine din faptul că România, teritoriul unde avem și cea mai mare parte a business-ului, continuă să aibă un potențial mare de creștere a comerțului online, de aceea noi dorim să ne concentrăm și mai mult pe crearea de sinergii între investițiile pe care le-am făcut în ultimii ani în gama de produse, tehnologie, servicii și infrastructură, care să aducă beneficii mai mari clienților. După doi ani în care am avut roluri multiple, fiind atât CEO al Grupului, cât și General Manager pentru eMAG România, i-am propus Irinei acest rol datorită competenței în marketing și experienței în antreprenoriat, cu mandatul de a aduce mai mulți clienți care să cumpere mai des de la eMAG și să fie mai fericiți cu alegerea lor."
Irina Pencea are pregătire academică în marketing şi şi-a început cariera în comunicare cu 24 de ani în urmă. De atunci, ca antreprenor a pus bazele unor agenţii de publicitate de succes din România şi a contribuit la construcţia mai multor branduri de succes din industrii ca banking şi ecommerce, telecom, retail sau energie. Sub coordonarea sa, eMAG a lansat o nouă viziune de brand pentru întreaga regiune în care este prezent eMAG: România, Ungaria, Bulgaria.
Îşi propune astfel să pună la dispoziţia oamenilor instrumentele necesare pentru a facilita progresul la nivel individual, dar şi al societăţii. Acest lucru este exprimat prin sloganul de brand "Căutarea nu se opreşte niciodată". eMAG era fondată în 2001 şi este pionierul pieţei de comerţ online în România, devenind în 2022 cel mai valoros brand românesc şi prima companie de ecommerce care ocupă primul loc în clasamentul Brand Finance.