Etapa finală de fuziune eMAG cu Extreme Digital în Ungaria este în defășurare; Clienții pot comanda de pe o platformă comună

1.160 ori
<b>Etapa finală de fuziune eMAG cu Extreme Digital în Ungaria este în defășurare; Clienții pot comanda de pe o platformă comună</b>În martie 2019 aflam faptul că eMAG se extinde în 5 noi țări, odată cu fuziunea cu Extreme Digital care le-a deschis accesul către 5 noi piețe și anume Cehia, Slovacia, Slovenia, Croaţia şi Austria. Astăzi aflăm că această fuziune cu Extreme

În martie 2019 aflam faptul că eMAG se extinde în 5 noi țări, odată cu fuziunea cu Extreme Digital care le-a deschis accesul către 5 noi piețe și anume Cehia, Slovacia, Slovenia, Croaţia şi Austria. Astăzi aflăm că această fuziune cu Extreme Digital a intrat în etapa finală în Ungaria, astfel că publicul din Ungaria poate comanda acum de pe o platformă comună și anume eMAG.hu.

Clienții din țara vecină pot accesa aproape 4 milioane de produse de pe o platformă unică, eMAG.hu, inclusiv prin aplicația mobilă eMAG. Există 2 milioane de clienți eMAG în Ungaria, clienți care vor avea acces la un număr mai mare de produse, prețuri mai bune, comoditate mai mare prin servicii de livrare și retur la standarde înalte.

Iată ce spune Daniel Spiridon, VP Business Development & Strategy eMAG:

„Ne bucurăm că am ajuns în etapa în care activăm sub un singur brand, pe o platformă comună, și că le putem oferi clienților noștri din Ungaria o experientă de shopping superioară și servicii de livrare mai rapidă, cu ajutorul tehnologiei și al know-how-ului dezvoltate în România. Acest nou pas în dezvoltarea internațională a eMAG ne susține în strategia noastră de a crea cel mai mare ecosistem de ecommerce din regiune, prin oferirea unei game mai variate de produse și prin dezvoltarea de servicii care răspund nevoilor în continuă transformare ale clienților noștri din toate țările în care activăm.”

Se urmărește și extinderea rețelei easybox din Ungaria, împreună cu firma de curierat Sameday, de la 450 la 700 de unități. Va fi accelearată și livrarea odată cu finalizarea investiției în valoare de 100 de milioane de euro în primul depozit eMAG din afara României, situat în Dunaharaszti, lângă Budapesta.

În momentul de față eMAG este liderul sectorului de comerț online din Ungaria, potrivit firmei de cercetare de piață GKID. De asemenea, există și o platformă eMAG Marketplace locală unde activează și peste 2000 de parteneri români, care realizează mai mult de 40% din veniturile platformei.

eMAG a demarat anul trecut un plan de investiții de 785 milioane de lei pe următorii doi ani, în vederea extinderii internaționale considerate un pilon de creștere pentru dezvoltarea companiei. 

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×