Un comunicat de presă proaspăt sosit în inbox-ul nostru ne anunță astăzi despre schimbările petrecute la nivel de conducere pentru eMAG Ungaria. Astfel, după ce în primăvara anului 2022 filiala încheia fuziunea cu Extreme Digital, acum numește un nou CEO sub persoana lui Daniel Spiridon care își va prelua funcția din data de 1 septembrie 2022.
Aflăm că Daniel Spiridon a avut un rol esențial în încheierea fuziunii eMAG cu Extreme Digital, o mutare prin care clienții din Ungaria pot accesa 4 milioane de produse de pe o platformă unică, eMAG.hu și aplicația eMAG.
Scurt istoric Daniel Spiridon:
"Daniel Spiridon s-a alăturat echipei eMAG ca VP Business Development & Strategy în 2021, după o experiență de peste 15 ani în cadrul firmei de consultanță în management strategic McKinsey, unde a condus filiala din România, și a contribuit la accelerarea transformării digitale a unor companii de top din Europa Centrală si de Est, din poziția de coordonator regional al echipei de Telecom, Media și Tehnologie."
Retailerul are în derulare investiții de 785 de milioane de lei în următorii ani, bani îndreptați în dezvoltarea ecosistemului la nivel internațional. Din plan face parte și un nou depozit la Dunaharaszti, lângă Budapesta, o investiție de 100 de milioane de euro cu termen de finalizare la început de 2023.
În momentul de față, în Ungaria cei de la eMAG au peste 2 milioane de clienți și beneficiază de infrastructura a peste 600 de unități easybox. Aflăm că eMAG Ungaria este cea mai mare companie românească din Ungaria, ocupând locul 1 în topul comerțului online, având și zona Marketplace pe care cresc și dezvoltă afaceri peste 200 de antreprenori români.