Noi la Mobilissimo.ro ne desfăşurăm activitatea pe baza a multiple livrări de gadgeturi, telefoane şi tot soiul de dispozitive, care sosesc prin servicii de curierat. Ei bine, ne-a îngrijorat maxim să aflăm că FAN Courier a anunțat astăzi că 24 de angajaţi din depozitul de la Ştefăneşti sunt infectaţi cu Covid-19. Aflaţi mai jos care e situaţia şi ce recomandări avem noi pentru a vă păzi de virus când primiţi pachete.
FAN Courier a anunţat astăzi oficial şi a confirmat pentru presă că mai mulţi manipulanţi de la depozitul său din Ştefăneşti au fost infectaţi cu Covid-19. Compania a precizat în comunicatul oficial şi că activitatea FAN Courier se desfăşoară normal în Bucureşti şi a fost promisă "maximă responsabilitate în relaţia cu clienţii". Majoritatea angajaţilor testaţi pozitiv pentru Covid-19 erau deja în izolare la domiciliu în momentul efectuării testelor, iar contacții lor direcţi au fost de asemenea izolaţi şi carantinați timp de 2 săptămâni.
Ni se mai spune şi că echipele din depozitele FAN Courier sunt autonome şi nu interacţionează, iar riscul de infectare ar fi redus. Firma anunţat şi că a cumpărat şi distribuit măşti şi dezinfectant fiecărui angajat de la începutul crizei epidemiologice. FAN Courier are aproape 7000 de angajaţi şi o flotă auto de 4200 de vehicule. Ni se promite şi că nu există risc pentru clienţi, dar personal aş fi precaut cu orice tip de serviciu de curierat în această perioadă.
Iată cum procedăm noi la Mobilissimo cu pachetele:
- întâmpinăm curierul cu masca la gură şi nas şi mănuşi
- stropim coletul cu dezinfectant
- îl lăsăm în "carantină" pe balcon/în curte cam 24-36 de ore
- când îl desfacem dezinfectam şi ce e la interiorul său