Gaming-ul a rămas la cote înalte și în 2023 pe piața din România, țara noastră fiind plasată pe locul 2 din Europa ca vânzări în segment

1.990 ori
<b>Gaming-ul a rămas la cote înalte și în 2023 pe piața din România, țara noastră fiind plasată pe locul 2 din Europa ca vânzări în segment</b>Astăzi, 17 noiembrie, în cadrul unui eveniment de presă Lenovo România organizat în București am asistat la debutul consolei portabile de jocuri Lenovo Legion Go și tot aici am văzut și Legion 9i - primul laptop de gaming cu răcire

Astăzi, 17 noiembrie, în cadrul unui eveniment de presă Lenovo România organizat în București am asistat la debutul consolei portabile de jocuri Lenovo Legion Go și tot aici am văzut și Legion 9i - primul laptop de gaming cu răcire pe lichid. Înainte de a afla detalii despre produsele de față, ne-au fost prezentate și câteva date ce privesc piața de gaming din România.

Lenovo

Am descoperit astfel că România și-a păstrat locul 2 pe piața de gamingocupat în 2022 în Europa, ca vânzări de PC-uri și laptop-uri de gaming. Ba mai mult de atât, a crescut cota de piață, de la 18.8% la 21.6%. Suntem pe locul 2 după Polonia și aflăm că cei din Europa de Est se joacă mai mult decât cei din Europa de Vest.

Lenovo

Est-europenii se joacă mai multe jocuri de PC decât cei din vest și totodată folosesc dispozitivele de gaming ca device multi-usage, de exemplu un laptop de gaming este folosit și ca laptop de muncă. Încă suntem în tranziția de switch de la desktop la notebook.

Cât despre performanța segmentului Lenovo Gaming în România, cota de piață a crescut la 33% în zona de laptop-uri de gaming Lenovo, în timp ce la desktop-uri de gaming cifrele scad la 11.5% cotă de piață, asta pentru că piața este în continuare dominată de branduri B sau PC-uri pre-construite. 

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×