Odată cu lansarea pe piaţa locală a căştilor flagship FreeBuds Pro 2, Huawei Consumer Business Group ne informează cum stă pe piaţa locală în segmentul căştilor TWS. Aflăm că această companie este lider, cu o cotă de peste 30%.
Conform surselor interne din cadrul companiei, în prima parte a anului 2022 au fost obţinute rezultate pozitive în vânzări, marcate prin creşteri substanţiale în majoritatea segmentelor, dar mai ales în zona audio. Aflăm că doar în ultima lună au fost vândute peste 4000 de căşti FreeBuds 4i. Istoria seriei FreeBuds a început acum 4 ani la nivel internaţional, iar pe plan local există de 2 ani.
Huawei ne anunţă şi că au fost înregistrate rezultate pozitive în campania de precomandă pentru FreeBuds Pro 2, peste aşteptări. FreeBuds Pro 2 este o pereche de căşti flagship, cu design cu tijă şi dop, cu 3 mărimi de dopuri incluse la pachet. Căştile vin cu două convertoare digital analogice (DAC), integrate pe cip, un driver dinamic cu 4 magneţi cu crossover digital avansat.
Suportă şi codecul LDAC, iar microfoanele triple de la bord permit o reducere a zgomotului cu 47 de decibeli. Căştile oferă până la 30 de ore de autonomie şi aduc opţiuni de egalizare avansate, powered by Devialet. Huawei FreeBuds Pro 2 costă 899 lei, dar abonaţii la newsletter-ul Huawei Store vor primi un voucher de 200 de lei pentru achiziţionarea căştilor.
Căştile vin şi într-un pachet bundle, cu brăţara de fitness Huawei Band 7 cadou. Găsiţi recenzia căştilor aici.