eMAG are un nou Chief Marketing Officer: Irina Pencea se alătură echipei de management a companiei

1.760 ori
<b>eMAG are un nou Chief Marketing Officer: Irina Pencea se alătură echipei de management a companiei</b>eMAG ne informează astăzi că are un nou Chief Marketing Officer. Numele său este Irina Pencea şi a preluat această funcţie începând din data de 1 iulie 2022. Retailerul vine după o perioadă de dezvoltare accelerată, lansând noi servicii

eMAG ne informează astăzi că are un nou Chief Marketing Officer. Numele său este Irina Pencea şi a preluat această funcţie începând din data de 1 iulie 2022. Retailerul vine după o perioadă de dezvoltare accelerată, lansând noi servicii şi acum îşi întăreşte echipa de management. 

Noul CMO va avea un rol de consolidare a dezvoltării companiei în România, Ungaria, Bulgaria. Irina Pencea va coordona din postura de CMO strategia de brand şi marketing a eMAG şi echipele de marketing din România, Ungaria, Bulgaria. Vine la eMAG cu o experienţă de peste 23 de ani în marketing şi comunicare, în care a contribuit cu pasiune la construcţia unor branduri de succes. A lucrat în special în zonele de banking, ecommerce, retail şi energie.

Irina şi-a început cariera în publicitate în 1999, iar în ultimii 10 ani şi-a pus spiritul antreprenorial la treabă, punând bazele unor agenţii de publicitate de succes în România. Irina a fost CEO şi co-fondator al Jam Session Agency, cea mai premiata agenţie independentă de publicitate din România în ultimul an. 

Iată ce spune Tudor Manea, CEO eMAG despre această evoluţie a echipei de management:

"Creșterea noastră accelerată s-a bazat în special pe dezvoltarea unor servicii proprii care să-i ofere fiecărui client în parte o experiență bună de shopping, iar acest lucru a diferențiat puternic brandul eMAG în piață. Modul în care comunicăm tot ceea ce facem pentru client și pentru comunitate, precum și percepția asupra brandului sunt piloni-cheie pentru a avea succes în continuare. Ne-am bucurat când Brand Finance ne-a declarat, în luna aprilie, cel mai valoros brand din România și tot atunci am anunțat nouă viziune a brandului eMAG, dezvoltată împreună cu agenția de comunicare Jam Session Agency, condusă de Irina Pencea, CEO și co-fondator. Lucrând cot la cot în definirea noii viziuni, am descoperit că avem multe în comun: spiritul antreprenorial, atenția îndreptată către client și către așteptările sale și, nu în ultimul rând, dorința de a face lucruri cu impact major. Am încredere că împreună vom duce mai departe toate proiectele noastre astfel încât să răspundem cât mai bine așteptărilor și nevoilor clienților noștri pe toate piețele unde operăm."

Irina Pencea a început să lucreze cu eMAG acum 2 ani, crescând brandul Tazz, lansând Freshful şi în ultimele luni lucrând la o nouă viziune de brand pentru eMAG. În primăvara lui 2022 eMAG a lansat noua sa viziune de brand, prin care îşi propune să pună la dispoziţia publicului instrumentele necesare pentru a realiza progres la nivel individual, dar şi al societăţii. Acest lucru se reflectă în sloganul "Căutarea nu se opreşte niciodată". 

eMAG a lansat şi o platformă de sustenabilitate, marcată prin campania "Educaţia nu se opreşte niciodată", aducând în atenţia publicului abandonul şcolar. 

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×