Huawei a realizat un studiu prin intermediul paginii de Instagram @HuaweiMobileRo, care a dus la realizarea profilului utilizatorului de căşti wireless din România. Dorinţa companiei a fost de a afla cum corespund căştile FreeBuds 4i cu cerinţele şi aşteptările publicului de la noi.
Huawei a dorit să afle şi care sunt preferinţele clienţilor cu privire la funcţionalităţi, ce conţinuturi se consumă cel mai mult şi în ce situaţii sunt căştile utile. Am aflat spre exemplu că românii nu sunt mari consumatori de podcasturi, doar 9% ascultându-le la căşti, iar 91% preferând muzica sau clipurile video. 51% dintre cei chestionați ascultă muzică la căşti atunci când se afla pe drum, iar 49% acasă. Poate cel mai important detaliu este următorul:
- 72% dintre utilizatori preferă calitatea sunetului
- 28% ţin cont de autonomia bateriei
66% dintre participanţi cunosc faptul că sistemul ANC reprezintă Active Noise Cancellation, iar preferinţa publicului de la noi e clară în bătălia căşti cu fir versus fără fir: 82% preferă căşti wireless pentru muzică, iar 18% căşti cu fir. 86% dintre respondenţi erau deja la curent cu faptul că Huawei FreeBuds 4i oferă 10 ore de redare continuă.
Am testat aceste căşti aici, în cazul în care eraţi curioşi şi am apreciat experiența audio echilibrată, ANC-ul eficient şi autonomia, plus încărcarea rapidă. Mai multe detalii despre studiul Huawei aflaţi din infografic. Trebuie spus şi că purtabilele, inclusiv căşti, dar şi ceasuri au în acest weekend preţuri speciale în magazinul online huaweistore.ro. Astfel, de azi, 11 iunie de la ora 10:00 şi până luni, 14 iunie ora 10:00 preţurile lor încep de la 199 lei.