Nemulțumit de calitatea serviciului de internet fix? Iată ce operatori se "laudă" cu cele mai multe reclamații (ANCOM)

983 ori
<b>Nemulțumit de calitatea serviciului de internet fix? Iată ce operatori se "laudă" cu cele mai multe reclamații (ANCOM)</b>Serviciile de telecomunicații nu sunt perfecte și inevitabil apar și reclamații din partea clienților, iar astăzi ne uităm asupra raportului ANCOM pe 2024 în zona de servicii de furnizare internet fix. De cele mai multe ori reclamațiile vin

Serviciile de telecomunicații nu sunt perfecte și inevitabil apar și reclamații din partea clienților, iar astăzi ne uităm asupra raportului ANCOM pe 2024 în zona de servicii de furnizare internet fix. De cele mai multe ori reclamațiile vin ca urmare a picajelor de net fix în momentele în care ai cea mai mare nevoie, iar dacă și tu ești ca mine și lucrezi de acasă, știi cât de frustrant e să nu rămâi conectat.

Astfel, cu gândul la editorialul recent al colegului Mihai în care acesta ne-a prezentat diferențele reale la internet - dintre cablu și mobil, județ cu județ, m-am reîntors asupra raportului ANCOM mai sus menționat pentru a descoperi care sunt operatorii de la coada clasamentului atunci când se pune problema gradului de satisfacție. 

ANCOM

De aici aflăm că furnizorul de internet fix cu cele mai multe reclamații ale utilizatorului final la 1000 de conexiuni a fost Orange Communications, care în semestrul 2 din 2024 a înregistrat 258 de reclamații la 1000 de conexiuni.

Frecvența reclamațiilor utilizatorului final la 1000 de conexiuni - internet fix:

  1. Orange Communications - 258 reclamații 
  2. DIGI - 219 reclamații
  3. Nextgen Communications - 110 reclamații
  4. Orange - 90 reclamații
  5. Vodafone - 2 

Dintre cele 258 de reclamații la 1000 de conexiuni, încasate de Orange Communications, 170.4 au fost legate de deranjamente. DIGI are aici 196 de reclamații la 1000 de conexiuni, iar Vodafone doar 0.4. Raportul ANCOM scoate la iveală că abonații Vodafone sunt foarte mulțumiți de serviciul de internet fix livrat de operatorul roșu. 

Numărul de reclamații pentru deranjamente la conexiunile mobile sunt foarte mici, aproape inexistente (sub 0,5/1000). Mai multe date și statistici găsești în raportul ANCOM aici

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×