Ştiţi diferenţa aceea dintre volumul conţinutului la care te uiţi şi reclama care începe brusc să URLE din toţi rărunchii "Nothing beats a Jet 2 Holiday"? Ei bine, o lege din California ia măsuri în această privinţă.
Legislaţia a fost propusă de către un politician al cărui bebeluş s-a tot trezit din cauza acelor reclame. Luni, pe 6 octombrie a apărut această legislaţie, prin care serviciile de streaming, fie că vorbim de YouTube, Netflix sau Amazon Prime trebuie să asigure niveluri decente de sonor în perioada reclamelor presărate prin conţinut.
Legea a fost semnată şi adoptată de guvernatorul Gavin Newsom şi se aliniază cu cele de la TV, care interziceau saltul de volum exagerat pentru reclamele TV încă din 2010. FCC-ul cere acum ca media volumului să fie aceeaşi ca şi cea a programului pe care reclama îl întrerupe. Platformele de streaming au fost scutite de asta până acum.
Sunt curios dacă se aplică şi la TikTok, printre cele mai gălăgioase la capitolul reclame. Sau la Instagram pentru Reel-uri, printre care apar şi reclame.


