Poșta Română lansează brandul "Zor" și noua sa identitate vizuală, cu logo controversat; Promite livrări rapide

1.386 ori
<b>Poșta Română lansează brandul "Zor" și noua sa identitate vizuală, cu logo controversat; Promite livrări rapide</b>În urmă cu aproximativ o lună Poșta Română reușea să atragă atenția mai tuturor în momentul în care pe net apărea noul său logo, unul controversat și pe care s-ar fi cheltuit câteva zeci de mii de euro. Au fost multe comentarii critice

În urmă cu aproximativ o lună Poșta Română reușea să atragă atenția mai tuturor în momentul în care pe net apărea noul său logo, unul controversat și pe care s-ar fi cheltuit câteva zeci de mii de euro. Au fost multe comentarii critice la adresa instituției pentru alegerea acestui design, iar acum în octombrie asistăm la prezentarea noii identități vizuale și nu, logo-ul nu se schimbă.

Posta

Postări oficiale de pe pagina oficială a instituției de Facebook, indică faptul că această schimbare de identitate vizuală marcaă o etapă a transformării și a deschiderii spre viitor. S-a păstrat roșul tradițional, dar cu trecere spre litere pline care aparent exprimă soliditate și consistență. Poșta laudă limbajul vizual curat, dinamic și contemporan, branding care vrea să indice faptul că această companie oferă mai mult decât servicii poștale. 

Posta

Apare astfel și brandul numit "Zor" pe care directorul Poștei îl descrie drept "DHL-ul Poștei Române", cu promisiunea de curierat rapid. Prin brandul Zor, compania vrea să cucerească și segmentul de vârstă 18-29 de ani. Se vor face și modernizări, un proces amplu de modificare a oficiilor poștale ce vor implica sume de 10-15 milioane de euro în următorii 2 ani. Pentru fiecare autovehicul de curierat se va brandui noua identitate vizuală cu un cost de 50-100 euro per mașină.

Posta

Logo-ul cel nou a costat 48000 de euro, fiind un suflu nou pentru un branding neschimbat din 2004. Rămâne de văzut ce rezultat va avea această modificare vizuală, deși Poșta Română își păstrează în continuare imaginea de serviciu lent, ghișee pline de cozi, timp mare de așteptare și angajați care nu s-au adaptat tehnologiilor de ultimă oră. 

Eu rămân cu gândul că la Poștă te duci doar dacă ești nevoit de circumstanțe și nu de bună-voie, pentru că există servicii mult mai rapide și eficiente.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×