Deși costurile de prețuri pentru cele mai noi modele din portofoliul Dacia nu au fost primite cu brațele deschise, compania este pe un trend ascendent. La noi vedem mai mult critici în presă asociate brandului autohton, dar în Germania sunt numai cuvinte de laudă. În spatele acestora se află publicația Automobilwoche care are o afinitate pentru CEO-ul Dacia, Denis le Vot.
Oficialul Dacia este descris drept o persoană care în vremuri de criză nu se plânge, ci mai degrabă crează și mai mult impuls - văzându-l drept principalul răspunzător de cifrele de vânzări foarte bune înregistrate de brand. Dacia este numită de către șefii grupului Renault "vacă de muls" și "pepită de aur".
Denis le Vot are parte de toate aprecierile, reușind iată că crească vânzările într-un an în care piața auto din Europa a fost din declin, cu Dacia Sandero obținând recent titlul de cea mai vândută mașină din Europa în 2024. Dacia îndrăznește acum și am văzut asta cu noul Duster, iar curând vine și Bigster - prima mașină din segmentul C pentru compania autohtonă.
Potrivit experților, toate acestea vor contribui la creșterea profitului operațional Dacia la 15%. Apar și noi echipamente pe care nu le vedeam în trecut pe Dacii, de la trapă panoramică sau portbagaj electric. Pe piața din Germania, Dacia înregistrează creșteri, cu 5730 automobile vândute în noiembrie după cum aflăm via pescurt.ro.
Mai mult de atât, tot pescurt.ro ne informează că Dacia Duster 3 a fost desemnată Mașina Anului 2025 în Polonia. Pe lista de viitoare modele se află și un hatchback sportiv rival pentru VW Golf.