Unul dintre cele mai apreciate seriale de pe Netflix este "Emily in Paris", iar cu ocazia lansării sezonului 2, care are loc astăzi, Samsung a anunţat un parteneriat cu Netflix. În a doua parte a aventurilor lui Lily Collins (fiica lui Phil Collins) în capitala franceză vom vedea produse şi tehnologie Samsung.
"Emily in Paris" este produs de MTV Entertainment Studios, iar serialul nominalizat la Emmy este renumit deja pentru celebrarea stilului iconic parizian. Vom vedea personaje precum Sylvie folosind telefonul pliabil Samsung Galaxy Z Flip3 5G , dar şi ceasul Galaxy Watch3 şi televizorul elegant The Serif.
În serial mai apare şi The Sero, televizorul revoluţionar care se poate roti la 90 de grade pentru vizionarea pe verticală, ideală pentru Instagram şi TikTok. Apare şi The Bespoke Cube, o soluţie de frigider compactă şi multifuncţională, care poate fi amplasată cu uşurinţă oriunde în casă, păstrând produsele proaspete o perioadă mai lungă de timp, de la vin la cosmetice chiar.
Lista e completată de The Bespoke Fridge Freezer, un frigider modular, care aduce personalizarea şi tehnologia inovativa în toate casele. Odată cu lansarea celui de-al doilea sezon, Samsung şi Netflix vor lansa o campanie integrată, prin reclame offline, conţinut pe social media şi diverşi creatori de conţinut europeni. Din ce am înţeles există şi un filtru special pentru Instagram care îţi permite să devii personajul unui poster animat "Emily in Paris".
În primul sezon americana Emily a luat contact cu civilizaţia și cultura pariziană, descoperind cafenele chic, dar şi artişti şi executivi din advertising cu personalităţi efervescente. S-a şi îndrăgostit şi a făcut mult shopping, dar a şi degustat cele mai bune preparate franţuzeşti. Toate în vreme ce lucrează în domeniul advertising-ului şi este şi influencer în devenire.