Samsung îngheață livrările de Galaxy Buds 3 Pro; Unități ce nu au trecut controlul calității au ajuns la clienți

2.141 ori
<b>Samsung îngheață livrările de Galaxy Buds 3 Pro; Unități ce nu au trecut controlul calității au ajuns la clienți</b>Odată cu lansarea Galaxy Z Fold6 și Z Flip6 au debutat noi căști wireless (Buds3 și Buds3 Pro) + smartwatch-uri Galaxy Watch7 și Watch Ultra. Pare că Samsung întâmpină o problemă serioasă, unități Buds3 Pro ce nu au trecut controlul calității ajungând

Odată cu lansarea Galaxy Z Fold6 și Z Flip6 au debutat noi căști wireless (Buds3 și Buds3 Pro) + smartwatch-uri Galaxy Watch7 și Watch Ultra. Pare că Samsung întâmpină o problemă serioasă, unități Buds3 Pro ce nu au trecut controlul calității ajungând la clienți. Se pare că a fost luată decizia de a sista livrările pentru moment, Samsung lucrând în a urgenta evaluarea și îmbunătățirea calității produsului, potrivit unei declarații transmise spre Engadget și Android Authority. Mai jos avem detalii.

Buds3

Pare că vorbim despre o calitate îndoielnică în ceea ce privește vârfurile de schimb fabricate din cauciuc pentru aceste căști. Materialul din care sunt confecționate este prea moale, iar la schimbarea acestor dopuri, ele se pot rupe. Evident, acest material predispus la deteriorare ar fi putut însemna pentru Samsung un nou scandal, motiv pentru care compania a ales să amâne lansarea comercială pentru data de 28 august

Iată și declarația oficială Samsung:

„„Au existat rapoarte referitoare la un număr limitat de dispozitive Galaxy Buds 3 Pro din producția timpurie. Luăm această problemă foarte în serios și rămânem angajați să respectăm cele mai înalte standarde de calitate pentru produsele noastre. Evaluăm urgent și îmbunătățim procesele noastre de control al calității.

Pentru a ne asigura că toate produsele îndeplinesc standardele noastre de calitate, am suspendat temporar livrările dispozitivelor Galaxy Buds3 Pro către canalele de distribuție pentru a efectua o evaluare completă a controlului calității înainte de livrările către consumatori. Ne cerem scuze sincer pentru orice inconvenient pe care acest lucru îl poate cauza.”

Dacă cumva clienții au primit deja căștile Galaxy Buds3 Pro și întâmpină problemele menționate mai sus, e recomandat să viziteze un centru de service Samsung. Tipster-ul Ice Universe a dezvăluit că pentru acest produs Samsung a ales să realizeze procesul de control al calității în Vietnam, acolo unde mâna de lucru e mai ieftină.

În SUA, retaileri mari precum Amazon au delistat deja căștile de pe site-ul lor. Am observat că pe Amazon DE încă sunt disponibile, la fel și pe eMAG, dar în mod clar nu e recomandat să le achiziționați în acest moment. Dacă cumva aveți o precomandă deja plasată, sunt șanse mari ca produsul să fie livrat după data de 28 august.

Vorbim despre o pereche de căști wireless destul de scumpă, 1249 lei la momentul redactării acestui articol.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×