Samsung prezintă Innovation Report 2022: inovaţia şi sustenabilitatea sunt cheia

1.341 ori
<b>Samsung prezintă Innovation Report 2022: inovaţia şi sustenabilitatea sunt cheia </b>Samsung Electronics România a lansat recent Innovation Report 2022, o ediţie dedicată sustenabilităţii şi acţiunilor concrete pe care companiile le pot face pentru că generaţiile viitoare să trăiască într-o lume mai bună. Acest raport al inovaţiei

Samsung Electronics România a lansat recent Innovation Report 2022, o ediţie dedicată sustenabilităţii şi acţiunilor concrete pe care companiile le pot face pentru că generaţiile viitoare să trăiască într-o lume mai bună. Acest raport al inovaţiei prezintă cifre relevante cu privire la modul în care Samsung se implica pentru a pune în mişcare acest viitor. 

Samsung a subliniat în Innovation Report 2022 că sustenabilitatea nu e doar un capitol din povestea unui brand, ci trebuie încorporată în ADN-ul său. Compania a pus inovaţia în slujba binelui şi considera că integrarea de practici sustenabile pe tot parcursul de proiectare şi producţie este vitală pentru a reduce impactul asupra mediului. Iată şi câteva cifre relevante:

  • 72% dintre companiile citate într-un raport ABB menţionează sustenabilitatea ca motiv pentru creşterea cheltuielilor pentru transformarea digitală
  • 30% din plasticul utilizat pentru un monitor Samsung provine din materiale reciclate
  • 60% dintre consumatori consideră sustenabilitatea importantă atunci când iau o decizie de achiziţie
  • 92% dintre companiile din S&P 500 au publicat un raport de sustenabilitate în 2020
  • 4 ani de actualizări oferă Samsung pe telefoanele sale
  • 7.5 milioane de tone de produse aruncate vor fi colectate până în 2030
  • 500 de tone de materiale plastice reciclate utilizate până în 2023
  • peste 70% dintre europeni declara că sunt dispuşi să accepte un preţ cu 5% sau mai mult pentru alimentele care provin din surse durabile
  • 48% dintre tinerii Gen Z acorda prioritate acţiunilor de combatere a schimbărilor climatice
  • 63% dintre europeni iau în considerare sau cred în rezolvarea provocărilor climatice
  • 86% dintre consumatorii globali încearcă să evite produsele care dăunează biodiversităţii
  • 325 de proiecte au fost înscrise la Solve for Tomorrow Ediţia 2022 din România
  • 58% dintre educatori au confirmat că doresc să predea lecţii în persoana ori de cât ori este posibil, cu un amestec de resurse digitale şi analogice

Avem şi următoarele citate relevante

Julia Kim, CEO Samsung România & Bulgaria:

„Strategia noastră de mediu își propune să contribuie la eforturile globale de combatere a schimbărilor climatice și include angajamentele pe care ni le asumăm pentru a deveni o companie cu zero emisii de carbon.”

Victor Armășelu, VP & Head of Consumer Electronics Samsung România & Bulgaria:

„Ne-am propus ca toate ecranele Samsung să încorporeze de 30 de ori mai puţin plastic decât în anii anteriori. În plus, am extins utilizarea de materiale reciclate nu doar pentru cutiile televizoarelor, cât și în Styrofoam, suporţii de cutie și ambalajele de plastic.”

Tiberiu Dobre, Head of Mobile Experience Samsung România & Bulgaria:

„Samsung Galaxy for the Planet este misiunea noastră prin care ne-am angajat ca, până în 2025, să reducem amprenta asupra mediului în tot ceea ce înseamnă producţia telefoanelor Galaxy. Vom realiza acest lucru prin încorporarea în producţie a materialelor reciclate, prin eliminarea completă a plasticului din ambalajele telefoanelor, diminuarea consumului de energie al telefoanelor, dar și prin optimizarea ciclului de viaţă al acestora.”

Simona Panait, Director de Marketing Samsung România & Bulgaria:

,, La Samsung, credem că lumea poate progresa prin acces la inovaţiile viitorului. Unul dintre programele lansate local, Samsung Ecosystem for Education Development (SEED), are ca obiective îmbunătăţirea accesului la inovaţie în școli, prin parteneriate cu ONG-uri și lideri din educaţie, crearea de centre tehnologice educaţionale și susţinerea profesorilor care vor reforma sistemului educaţional românesc.

De asemenea, prin programul “Solve for Tomorrow”, aflat la cea de-a doua ediţie organizată în România, încurajăm elevii nativi digital să ofere soluţii creative ce pot pune tehnologiile prezentului în slujba binelui.”

Pentru mai multe detalii despre viziunea Samsung pentru un viitor sustenabil şi Innovation Report 2022 aveţi acest link

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×