Dacă folosești aplicații de tipul „To Do List” pentru a-ți organiza job-ul sau chiar activitățile personale, e posibil să fi auzit de Todoist. Este un serviciu ce poate fi accesat de pe site sau prin intermediul unei aplicații mobile, tot conținutul fiind sincronizat rapid pe toate dispozitivele pe care le folosești. Ei bine, aflăm azi că serviciul a primit un asistent inteligent care folosește tehnologie OpenAI. Practic, e ca și cum ai avea un chatbot ChatGPT integrat care să te ajute să îți organizezi task-urile zilnice. Detalii avem mai jos.
Conform celor de la Todoist, opțiunea AI Assistant e disponibilă doar pentru abonații Pro / Business. Acest AI îți poate sugera task-uri în funcție de problema pe care o întâmpini prin intermediul funcției „Suggest Tasks”. Un programator din cadrul Todoist a cerut AI-ului, de exemplu, să îi sugereze o listă de task-uri pentru a rezolva o eroare software legată de log-in-ul aplicației.
AI-ul te ajută să îți îndeplinești task-urile și prin „spargerea” acestora în task-uri mai mici. Astfel, poți progresa într-un ritm constant pentru a atinge obiectivul dorit. Merită totuși menționat că deși AI-ul poate înțelege task-urile introduse în alte limbi, va încerca să genereze noi task-uri în limba engleză. Odată cu dezvoltarea OpenAI, acest lucru s-ar putea schimba în viitor și să funcționeze 100% în limba română.
În plus, asistentul AI îți poate sugera alternative și îți oferă sfaturi pentru completarea task-urilor tale. Compania spune că integrarea inteligenței artificiale în aplicație poate contribui la completarea task-urilor mai rapid, pentru o experiență de lucru mai productivă.
Dacă folosești Todoist și ai un abonament Pro / Business, poți instala AI Assistant urmând următorul ghid:
- Accesează aplicația Todoist;
- Apasă pe imaginea de profil din colțul din dreapta, sus;
- Apasă „Integrations / Integrări”;
- Selectează „Browse / Caută” ;
- În lista disponibilă selectează opțiunea „AI Assistant”;
- Apasă pe „Add / Adaugă”;
- Apasă „Confirm / Confirmă”.