Samsung Electronics a dezvăluit un studiu cel puţin interesant în această săptămână, iar acesta indică faptul că numărul de smartphone-uri Samsung Galaxy Z Fold şi Z Flip vândute către companii s-a dublat în ultimul an.
Din ianuarie până în octombrie 2022 numărul de smartphone-uri pliabile Samsung achiziţionate de către companii a crescut cu 105% faţă de acelaşi interval din 2021. Predicţiile sunt ca livrările de smartphone-uri pliabile vor ajunge la 16 milioane de unităţi la nivel mondial, ceea ce înseamnă o creştere de 73% de la an la an. Acesta este un indicator al intrării în mainstream a acestor produse.
Samsung estimează chiar livrări de 26 de milioane de unităţi pentru anul 2023. Beneficiile multitasking-ului pe ecran mare, optimizarea de aplicaţii la nivel de Android 12L şi versiuni ulterioare sunt evident plusuri. Avem şi Flex Mode, împărţirea ecranului în 3-4 sub ferestre, cum vedem pe Galaxy Z Fold 4, plus suportul pentru stylus. Putem astfel răspunde la un mail pe Gmail, în vreme ce vedem două tab-uri din Chrome, sau participăm la o videoconferință.
Revenind la analiza legată de companii, în special companiile din industria serviciilor financiare au fost tentate de aceste produse, iar 74% dintre consilierii financiari au declarat că menţinerea conexiunii prin aplicaţii mobile este importantă sau critică.
Companiile s-au adaptat la perioada pandemică şi post pandemica, optând pentru politici de lucru flexibile. Au căutat astfel tehnologii pentru maximizarea productivităţii. Dispozitivele pliabile au fost astfel alese to mai des.
Printre aplicaţiile cele mai folosite în companii şi în zona financiară se numără Bloomberg Professional, Docusign, care oferă pe pliabile o experienţă similară PC-ului prin modul Samsung DeX. Samsung are şi colaborări cu IBM pentru a preveni orice provocări în mediul corporate.