Black Friday 2013 un hit În acest an: vânzări de peste 15 ori mai mari pentru magazinele online

Autor:  | Publicat în:  Reduceri 1.258 ori
<b>Black Friday 2013 un hit În acest an: vânzări de peste 15 ori mai mari pentru magazinele online</b>Ziarul Financiar are și câteva statistici după primele 2 zile ale lui Black Friday în acest an. Astfel, aflăm că magazinele online din cadrul 2Parale, cea mai mare rețea de afiliere autohtonă, au înregistrat vânzări de peste 15 ori mai mari...

Ziarul Financiar are și câteva statistici după primele 2 zile ale lui Black Friday în acest an. Astfel, aflăm că magazinele online din cadrul 2Parale, cea mai mare rețea de afiliere autohtonă, au înregistrat vânzări de peste 15 ori mai mari decât de obicei.

Intervalul de 22 și 23 noiembrie a adus retailerilor online din programul 2Parale 17.893 de vânzări, în valoare totală de 8.1 milioane de lei. Se pare că a crescut atât interestul populației pentru oferte și promoții, cât și uptime-ul serverelor marilor magazine, care au tras învățăminte din problemele anilor trecuți.

Se pare că magazinele online au avut un uptime de peste 95%, contribuind la vânzările atât de ridicate. Rețineți că această creștere de peste 15 ori e  față de o zi normală de vineri și sâmbăta, nu față de anul trecut. Apogeul a fost atins pe 22 noiembrie, când magazinele menționate mai sus au primit 1.84 milioane de clickuri în 24 de ore, depășind clickurile pe 2 săptămâni.

De Black Friday s-au cumpărat cel mai mult laptopuri, tablete, memorii și electronice în special. și cărțile au stat bine, iar hainele și încălțămintea nu au fost nici ele neglijate. Să vedem acum cum vor sta marii jucători începând cu 29 noiembrie, când vine adevăratul Black Friday internațional cu reduceri și mai mari.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×