Oppo, una dintre marile companii din top 5 producători smartphone a realizat un studiu în România, cu privire la intenţiile de achiziţie smartphone de pe piaţa locală. Cu această ocazie aflăm că 31% dintre românii intervievaţi iau în considerare alocarea unei sume între 1000 şi 1500 de lei pentru a achiziţiona un smartphone în perioada următoare.
Acelaşi studiu arată că un sfert dintre respondenţi sunt dispuşi să plătească peste 2000 de lei pe un smartphone. Printre cele mai importante caracteristici la care sunt atenţi consumatorii români se numără performanța camerei foto-video, cu 62% dintre respondenţi acordând acesteia o atenţie deosebită. Foarte importante sunt şi autonomia bateriei şi capacitatea de încărcare rapidă a acesteia, dar şi memoria şi capacitatea de stocare a dispozitivului.
Cel mai vândut telefon Oppo al momentului, Oppo Reno5 Lite se înscrie deci în categoria de preţ favorită pentru consumatorii români şi răspunde şi la cele 3 cerinţe de mai sus. Terminalul vine cu o baterie de 4310 mAh cu încărcare rapidă la 30W dar şi o cameră quad în spate cu senzor principal de 48 MP şi funcţionalitate AI extinsă. Printre funcţiile importante ale camerei se numără Video Portrait, AI Color Portrait Video, dar şi Monochrome Video, AI Night Flare Portrait Video şi multe altele. Pentru selfie avem o cameră de 32 MP.
La acest studiu Oppo au participat un total de 781 respondenţi, dintre care 61% bărbaţi şi 39% femei. Ei sunt în special din mediu urban, în proporţie de 77%, iar restul de 23% provin din mediul rural. Au un nivel de educaţie mediu superior. Dintre aceştia peste 62% au admis că au auzit de brandul Oppo. La nivel local produsele Oppo sunt disponibile din iunie 2020, iar portofoliul Oppo a fost extins şi optimizat continuu, incluzând gamele A, Reno şi Find.