CEO-ul BlackBerrry anunță că a venit vremea ca firma pe care o conduce să se axeze pe profit

Autor:  | Publicat în:  BlackBerry 999 ori
<b>CEO-ul BlackBerrry anunță că a venit vremea ca firma pe care o conduce să se axeze pe profit</b>CEO-ul BlackBerry, John Chen e optimist cu privire la viitorul companiei pe care o conduce, mai ales după ce telefonul flagship Passport a vândut câteva sute de mii de unități relativ rapid. Acum el anunță că a venit momentul să se axeze pe...

CEO-ul BlackBerry, John Chen e optimist cu privire la viitorul companiei pe care o conduce, mai ales după ce telefonul flagship Passport a vândut câteva sute de mii de unități relativ rapid. Acum el anunță că a venit momentul să se axeze pe profituri.

Cu două săptămâni în urma același oficial oferea indicii cu privire la viitoare tablete ale companiei canadiene. BlackBerry vine după o perioadă foarte grea, în care trecuse mai bine de un an fără un telefon flagship și în jur de 2-3 ani fără un smartphone cu statut de hit real. BlackBerry 10 OS nu fusese primit chiar cu entuziasm, deși aducea câteva idei bune și compania renunțase la tablete încă de la primele modele PlayBook.

Revenind în ziua de azi, comenzile pentru Passport continua să crească, în ciuda formatului inedit pe care îl propune acest device. El vine totuși cu specificații high end, printre care și un procesor Snapdragon 801, 3 GB RAM, o cameră de 13 megapixeli și o baterie de 3450 mAh. în plus, avem la dispoziție un ecran pătrat cu rezoluție de 1440 x 1440 pixeli, plus o combinație între tastatura fizică și touch. Concluzia este, conform lui Chen că "BlackBerry a supraviețuit" perioadei negre din ultimii ani și acum a venit momentul să crească.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×