Colaborarea cu brandurile foto e doar "o şmecherie" potrivit CEO-ului HONOR; Aluzie la Xiaomi-Leica, vivo-Zeiss, OPPO-Hasselblad

4.082 ori
<b>Colaborarea cu brandurile foto e doar "o şmecherie" potrivit CEO-ului HONOR; Aluzie la Xiaomi-Leica, vivo-Zeiss, OPPO-Hasselblad</b>Aţi remarcat cu siguranţă că în ultimii ani tot mai mulţi producători de telefoane apelează la marile branduri din zona opticii/foto pentru a crea cameraphone-uri. Ei bine sunt şi voci care afirmă că aceste colaborări sunt doar un "gimmick"

Aţi remarcat cu siguranţă că în ultimii ani tot mai mulţi producători de telefoane apelează la marile branduri din zona opticii/foto pentru a crea cameraphone-uri. Ei bine sunt şi voci care afirmă că aceste colaborări sunt doar un "gimmick", un truc de marketing, o "şmecherie". Această opinie vine de la George Zhao, CEO HONOR.

În acest moment Huawei nu mai colaborează cu Leica, care mai nou lucrează cu Xiaomi, începând cu seria Xiaomi 12S. Apoi avem tandemul vivo-Zeiss, după ce şi Sony şi Nokia au avut telefoane cu branding Zeiss/Carl Zeiss. Apoi este şi OPPO/OnePlus cu Hasselblad. Dacă Zeiss oferă lentile, filtre, pelicule pentru lentile, Hasselblad vine mai degrabă cu profiluri de culoare şi tehnologie proprietară. Leica vine tot cu filtre şi lentile în ecuaţie, dupa ani buni de colaborare cu Huawei.

La final de zi totuşi, George Zhao consideră că utilizatorul nu primeşte neapărat ceva în plus în cazul unei astfel de colaborări… ci doar un logo pe telefon. Asta deşi mulţi au fost încântaţi când au auzit că Nikon sau Canon ar colabora cu vreun producător de telefoane şi erau zvonuri că Samsung ar lucra cu Olympus pentru un S22 Ultra/ S23 Ultra. Iată citatul lui Zhao:

"Co-branding-ul dintre producătorii de telefoane şi de camere este doar un gimmick. Trebuie să evităm interesele pe termen scurt. Nu mai este posibil să anticipăm nevoile consumatorilor atunci când alţii au tehnologia şi noi o avem de asemenea. Inovaţia, experienţa şi serviciile sunt esenţa şi miezul."

La acelaşi eveniment un reporter a întrebat cum se diferenţiază HONOR, având telefoane Magic4 "cu design similar cu al altui brand". Zhao a promis mai multă diferenţiere pe viitor şi a afirmat că această companie e căutată de parteneri (chiar şi cei foto), dar cheia este de a căuta o îmbunătăţire a experienţei clientului, nu doar un logo pe carcasă.

Ca idee totuşi şi HONOR a folosit certificarea şi brandul IMAX pentru a promova filmarea cu Magic4 Pro...

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×