Dacia domină segmentul auto second-hand în Franța; Sandero și Duster au cea mai mică devalorizare în 5 ani

856 ori
<b>Dacia domină segmentul auto second-hand în Franța; Sandero și Duster au cea mai mică devalorizare în 5 ani</b>Dacia domină piața mașinilor rulate în Franța datorită fiabilității, simplității și unei devalorizări minime a prețului în timp, informează Le Parisien, pe baza unui clasament realizat cu datele site-ului Leboncoin. Potrivit analizei, modelele Sandero..

Dacia domină piața mașinilor rulate în Franța datorită fiabilității, simplității și unei devalorizări minime a prețului în timp, informează Le Parisien, pe baza unui clasament realizat cu datele site-ului Leboncoin. Potrivit analizei, modelele Sandero, Logan și Duster se mențin în topul preferințelor cumpărătorilor de mașini la mâna a doua, datorită valorii lor reziduale remarcabile și uzurii reduse în timp.

Cea mai mică devalorizare în 5 ani

Datele indică o pierdere de valoare mult mai mică în comparație cu alte mărci, atât pentru motorizările pe benzină, cât și pentru cele diesel. Iată cele mai relevante cifre:

Pe benzină:

  • Dacia Sandero (citadină): -14% după 5 ani
  • Dacia Logan (berlină break): -25%
  • Dacia Duster (SUV): -17%

Pe motorină:

  • Dacia Sandero: -23%
  • Dacia Logan: -23%
  • Dacia Duster: -20%

Prin comparație, alte modele concurente înregistrează scăderi de peste 30% în aceeași perioadă.

Unul dintre motivele principale pentru această performanță este lipsa excesului de tehnologie. „Mașinile au puțină electronică, așa că rezistă mai bine în timp”, explică un specialist citat de Le Parisien. Acest aspect reduce riscurile de defecțiuni costisitoare și le face mai ușor de întreținut, atât pentru utilizatorii privați, cât și pentru micii comercianți auto.

Clasamentul confirmă strategia Dacia de a oferi mașini robuste, accesibile și funcționale, fără dotări inutile, care în schimb își păstrează valoarea și atrag cumpărători pe piața second-hand. Acest lucru consolidează reputația brandului ca lider în fiabilitate și cost total de utilizare redus.

Dacia rămâne astfel un campion nu doar în vânzările de autoturisme noi, ci și în segmentul second-hand, acolo unde clienții caută fiabilitate și valoare stabilă în timp.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×