Ideile strălucite nu vin doar din Sillicon Valley, ci și de la noi, cum e cazul unui startup care ar putea revoluționa advertisingul outdoor. Creată de care The Pole Society soluția The Pole este primul tip de advertising care leagă mobilul de outdoor.
Astfel, utilizatorul poate crea un poster și să îl transmită direct de pe telefon sau tableta către ecranele ce afișează reclame în tot orașul. La ora actuală soluția acoperă 40 de expuneri digitale din București, iar The Pole va debuta și în New York și Dubai din 2014. Startupul românesc The Pole Society a creat acest serviciu în colaborare cu MasterCard Mobile și Phoenix Media.
Aplicația va putea fi testată gratuit timp de 24 de ore începând cu 28 noiembrie. Durează doar 30 de secunde, până la câteva minute ca prin apăsarea unui singur buton să creați un poster și să faceți streaming către un ecran digital plasat la exterior. Cei care doresc să promoveze un concert, eveniment, un brand sau pur și simplu o creație proprie vor aprecia această soluție.
Astfel, dacă sunteți în București către finalul acestei săptămâni și vedeți reclame fistichii prin oraș, The Pole e în spatele său. Sunt curios dacă vor fi afișate reclame astfel și pe magazinul Cocor... :)
Puteți descărca aplicația pentru iOS de aici și urmări lansare pe 28thnovember.com.