Facebook lucrează la propria clonă de Clubhouse, care se află deja în dezvoltare

936 ori
<b>Facebook lucrează la propria clonă de Clubhouse, care se află deja în dezvoltare</b>În ultima vreme nu mai poţi să intri pe Facebook fără să vezi un status despre Clubhouse. Reţeaua de socializare audio disponibilă doar pe iOS s-a viralizat rapid şi există deja un soi de opulenţa a celor care o folosesc. Twitter a şi lansat o clonă în be

În ultima vreme nu mai poţi să intri pe Facebook fără să vezi un status despre Clubhouse. Reţeaua de socializare audio disponibilă doar pe iOS s-a viralizat rapid şi există deja un soi de opulenţă a celor care o folosesc. Twitter a şi lansat o clonă în beta (Spaces), iar Facebook nu se lasă aşteptată şi vine cu un produs similar.

Surse apropiate de compania lui Zuckerberg citate de New York Times afirmă că o clonă de Clubhouse se află deja în dezvoltare. Clubhouse însăşi este în beta şi este o reţea de socializare audio, disponibilă doar pe iOS şi un fel de podcast combinat cu conferinţă audio. Cei de la NY Times scriu că FB a început deja să lucreze la o aplicaţie de chat audio cu un concept similar cu Clubhouse. Nici creatorii originalului nu stau degeaba şi au obţinut deja o finanţare care le-a permis să înceapă lucrul la versiunea pentru Android.

Compania este cotată la 1 miliard de dolari în acest moment. E interesant că după ascensiunea pozelor ca metodă de socializare prin Instagram a venit TikTok să cucerească piaţa cu video-uri scurte, iar acum Clubhouse ne duce într-o epocă a chatului audio. Personal cred că se creează o babilonie dacă nu nimereşti într-un room în care lumea e civilizată şi cizelată şi ştie când şi cum să vorbească. Mai ales după un an de pandemie, cu atâta lume nevorbită e posibil să iasă haos.

Facebook ar mai avea un proiect în lucru, unul legate de newslettere, o altă relicvă a trecutului, doar că serviciul va fi nișat spre jurnalişti, bloggeri şi scriitori. FB e expertă în clonat produse rivale, după ce Instagram a furat Stories de la Snapchat şi recent a lansat şi Reels că o copie de TikTok.

Lucrează şi la o zonă de videoclipuri muzicale oficiale în FB Watch pentru a fura pâinea de la gura YouTube.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×