Un comunicat de presă proaspăt sosit în inbox-ul nostru ne aduce informații despre noile schimbări petrecute la nivel de organigramă în cadrul companiei finlandeze HMD Global, care în cazul în care nu ați uitat deține licența Nokia pentru telefoane. Este vorba despre numirea lui Stephen Taylor în postul de conducere al departamentului de marketing.
Stephen preia astfel rolul de Chief Marketing Officer și aflăm că acesta are 30 de ani de experiență în vânzări și marketing, lucrând pentru branduri cunoscute de pe piață, precum PayPal, sau Samsung. În cadrul HMD Global, Stephen va fi responsabil cu strategia de marketing pentru întreg portofoliul de telefoane Nokia și va raporta direct CEO-ului, Florina Seiche. Iată ce a avut de spus noul CMO HMD:
„Sunt onorat și entuziasmat să mă alătur echipei HMD Global. În aceste vremuri fără precedent, sunt norocos să fiu înconjurat de o echipă atât de implicată și pasionată, ce a demonstrat colaborarea eficientă în fața provocărilor. Sunt nerăbdător să contribui la ascensiunea telefoanelor Nokia, întrucât ne propunem ca acestea să devină cele mai îndrăgite terminale."
Revenind la rolurile pe care le-a avut în trecut, descoperim că Stephen a fost CMO EMEA în cadrul PayPal și a coordonat restructurarea capacităților de marketing digital din cadrul companiei. A avut și rolul de CMO la nivelul Europei pentru Samsung Electronics, contribuind astfel la transformarea brandului grație expertizei în CRM, social media și e-commerce direct-to-consumer. Cariera și-a început-o lucrând pentru branduri precum Gillette și Procter&Gamble.
Numirea lui Stephen în acest post vine la scurt timp de la lansarea unor noi dispozitive mobile Nokia, printre care Nokia 8.3 5G, Nokia 5.3, dar și a modelului Xpress Music Nokia 5310.