Un nou studiu realizat de către IDC Research ne aduce astăzi la cunoștiință informații foarte interesante despre evoluția pieței smartphone în China pe parcursul anului 2016. Din câte se menționează aici, Oppo, Huawei și Vivo au obținut laolaltă o cotă de piață de 48% anul trecut, acestea fiind și companiile de pe podiumul celor mai mari vânzători de smartphone-uri pe piața chineză.
Așa cum se poate remarca și în tabelul de mai sus, Oppo a fost firma cu cele mai multe smartphone-uri livrate în China anul trecut cu 78.4 milioane de unități. La mică distanță îi avem pe cei de la Huawei cu 76.6 milioane de terminale livrate, iar pe locul 3 pe Vivo cu 69.2 milioane de smartphone-uri livrate.
La fel ca și în alte regiuni, Apple a cunoscut o scădere a cotei de piață în China (de la 13.6% în 2015 la 9.6% în 2016). Per total, aflăm că piața smartphone chineză a cunoscut o creștere de la an la an de 8.7%, numărul de smartphone-uri llivrate aici fiind de 467.3 milioane de unități.