Motorola susține alături de Decathlon activitatea fizică prin intermediul campaniei HelloMișcare; Iată cum poți câștiga vouchere cadou

1.164 ori
<b>Motorola susține alături de Decathlon activitatea fizică prin intermediul campaniei HelloMișcare; Iată cum poți câștiga vouchere cadou</b>Activitatea fizică este foarte importantă pentru un corp sănătos, iar asta crede și Motorola cre astăzi anunță startul campaniei HelloMișcare demarată alături de partenerul Decathlon. Firma din zona smartphone alături de importantul

Activitatea fizică este foarte importantă pentru un corp sănătos, iar asta crede și Motorola cre astăzi anunță startul campaniei HelloMișcare demarată alături de partenerul Decathlon. Firma din zona smartphone alături de importantul retailer european de articole sportive dau astfel startul acestei campanii ce susține conștientizarea importanței sănătății digitale și a dezvoltării unui stil de viață echilibrat prin facilitarea activităților fizice și a sportului în aer liber.

Suntem informați că prin intermediul camapniei HelloMișcare pasionații de tehnologie și mișcare au șansa de a câștiga 50x vouchere în valoare de 200 lei fiecare și pe care câștigătorii le pot folosi în magazinele Decathlon din țară, cât și 5 trotinere Oxelo și o bicicletă Rockrider. Mecanismul acestui concurs este foarte simplu, astfel că tot ce ai de făcut este să cumperi orice telefon Motorola de pe site-ul Motorola.ro sau din magazinele partenere Altex, MediaGalaxy, Orange, Vodafone, Digi, eMAG sau Flanco.

Motorola

Ulterior va trebui să înscrii codul IMEI al telefonului achiziționat pe www.câștigăcumotorola.ro pentru a intra în tragerea la sorți pentru câștigarea unuia dintre premiile mai sus menționate. Prin această inițiativă Motorola prioritizează sănătatea digitală și îmbină creativitatea cu energia. Iată ce spune Răzvan Sturza, Mobile Business Group Lead, Motorola România:

„Motorola este o companie receptivă la nevoile actuale ale consumatorilor, iar preocuparea pentru sănătatea digitală a utilizatorilor este în topul discuțiilor noastre. Îmbunătățirea relației dintre utilizatori și smartphone este o prioritate pentru noi, iar după un an pandemic, în care majoritatea activităților noastre s-au mutat în online, ne dorim să facem un apel la folosirea inteligentă a telefoanelor, în scopul păstrării unei stări de bine, cu ajutorul sportului și a activităților fizice, în aer liber. Le recomand tuturor utilizatorilor de smartphone-uri să găsească un echilibru al tehnologiei în viața lor și să profite de funcțiile telefoanelor, care îi ajută să-și monitorizeze starea de sănătate. De aceea, campania HelloMișcare pe care o dezvoltăm împreună cu Decathlon, are ca scop conștientizarea nevoii de a ne conecta la mișcare. Mai mult decât oricând, tehnologia înseamnă conectivitate și o nouă flexibilitate care ne permite, de cele mai multe ori, să îmbinăm utilul cu plăcutul.”

Legat de telefoane, Motorola ne amintește faptul că a fost una dintre primele companii producătoare de telefoane mobile care a integrat aplicația Digital Wellbeing pe dispozitivele sale, software care măsoară timpul de utilizare zilnic al aplicațiilor și soluții de limintare a timpului petrecut în fața ecranului. Este o aplicație pentru cei care vor să dobândească obiceiuri sănătoase. Detalii extra despre campania HelloMișcare activă în perioada 18 iunie - 18 iulie găsești aici

 
Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×