Finalul de săptămână vine cu noutăți din partea celor de la Nothing, sub forma unui anunț. Așa cum spune și titlul acestei postări, avem un nou sub-brand lansat pe piață și anume CMF by Nothing. Numele a fost dezvăluit în cadrul unui video "Community Update" chiar de către CEO-ul Carl Pei și aflăm din rândurile de mai jos ce ne rezervă acesta.
Pentru început aflăm că sub brand CMF vom vedea produse mai accesibile decât cele din portofoliul Nothing și că acestea vor avea ca puncte forte design-ul și calitatea superioară, elemente greu de găsit în acest segment de preț vizat. Primele două produse CMF vor fi lansate spre final de an și vorbim despre un smartwatch plus o pereche de căști wireless.
Posibil să vedem influențe de design de la produsele Nothing, iar prin asta mă refer la ceva elemente transparente și poate LED-uri? Ni se promite aceeași experiență de utilizare ca și cea livrată de către dispozitivele Nothing. În același timp, produsele Nothing vor fi caracterizate de inovații în materie de design, menite să ofere cea mai bună performanță și un look premium.
CMF va avea o echipă de conducere separată de Nothing și se pare că în lunile ce urmează ni se pregătesc și teasere pentru smartwatch și căști.