Pe 19 octombrie scriam că OPPO a lansat propriul canal de vânzări online, cu reduceri de până la 90%. Acum aflăm că în prima săptămână de disponibilitate OPPO a avut parte de 6000 de vizitatori şi 200+ comenzi în magazinul propriu online din România.
Găsiţi magazinul OPPO aici, iar în medie comenzile plasate au avut câte două produse în coş. Comanda cu cea mai mare valoare a fost pe la 3000 de lei şi a inclus un telefon Reno10 Pro 5G. Magazinul le aduce clienţilor o serie de beneficii şi oferte promoţionale. Sunt reduceri substanţiale de preţ, iar clienţii primesc puncte bonus (puncte OPPO), pe care le pot transforma în discount la achiziţiile următoare, în decurs de un an.
Clienţii au parte şi de garanţie extinsă la 3 ani pentru toate smartphone-urile, iar pentru modelele Reno10, Reno10 Pro şi Find N2, consumatorii primesc extra garanţie pentru ecran. Asta timp de 6 luni de achiziţie. Toate comenzile cu valoare de peste 299 lei vin cu livrare gratuită. Avem şi alte cifre relevante: clienţii care aleg magazinul OPPO provin în proporţie de 40% din Bucureşti, iar peste 50% au accesat platforma de pe un dispozitiv mobil.
Au fost căutate mult căştile OPPO, atât modelele cu fir, cât şi cele wireless, încărcătoarele wireless şi alte accesorii. Cele mai vândute telefoane au fost modele Reno.