Samsung Display a obținut 1 miliard de dolari în trimestrul 3 pe seama vânzărilor de panouri flexibile OLED

380 ori
<b>Samsung Display a obținut 1 miliard de dolari în trimestrul 3 pe seama vânzărilor de panouri flexibile OLED</b>Din câte aflăm astăzi pe seama unui raport emis de către agenția de research IHS, Samsung Display a vândut în trimestrul 3 al acestui an panouri OLED flexibile în valoare totală de 1 miliard de dolari. Cifra de față reprezintă un adevărat

Panourile flexibile OLED sunt la mare căutare în această perioadă printre producătorii de smartphone-uri, cele mai populare produse fiind aparent panourile dezvoltate de către Samsung Display. Prin intermediul unui raport marca IHS, aflăm astăzi faptul că panourile flexibile OLED au generat vânzări totale de 1 miliard de dolari pentru Samsung Display în trimestrul 3 al acestui an.

Componentele cu pricina au ajuns pe smartphone-urile unor companii precum Huawei, Oppo, dar și Vivo. Potrivit raportului cu pricina de care am amintit mai sus, Samsung Display ocupă în acest moment poziția cu numărul 1 pe piața companiilor producătoare de display-uri mici și medii, fiindu-i asociată o cotă de piață de 31.8%.

Pe locul 2 îi avem pe cei de la Japan Display cu 15.4%, iar pe 3 pe sud-coreenii de la LG Display cu 13.1%. De asemenea, aflăm că Samsung Display deține monopolul pe piața companiilor producătoare de panouri OLED mici și medii cu o cotă de piață de 96.2%. 

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×