Panourile flexibile OLED sunt la mare căutare în această perioadă printre producătorii de smartphone-uri, cele mai populare produse fiind aparent panourile dezvoltate de către Samsung Display. Prin intermediul unui raport marca IHS, aflăm astăzi faptul că panourile flexibile OLED au generat vânzări totale de 1 miliard de dolari pentru Samsung Display în trimestrul 3 al acestui an.
Componentele cu pricina au ajuns pe smartphone-urile unor companii precum Huawei, Oppo, dar și Vivo. Potrivit raportului cu pricina de care am amintit mai sus, Samsung Display ocupă în acest moment poziția cu numărul 1 pe piața companiilor producătoare de display-uri mici și medii, fiindu-i asociată o cotă de piață de 31.8%.
Pe locul 2 îi avem pe cei de la Japan Display cu 15.4%, iar pe 3 pe sud-coreenii de la LG Display cu 13.1%. De asemenea, aflăm că Samsung Display deține monopolul pe piața companiilor producătoare de panouri OLED mici și medii cu o cotă de piață de 96.2%.

