După Scratchgate, probleme cu Wi-Fi-ul şi condensul, noile modele iPhone 17 au un alt neajuns semnalat de utilizatori, ce are de-a face cu apelurile telefonice. Cel puțin asta scoate la iveală un sondaj de la Phone Arena, unde posesorii noilor telefoane au fost întrebați dacă se confruntă cu probleme legate de rețea.
Trebuie spus că majoritatea de aici se plâng de probleme cu operatori americani T-Mobile, AT&T, Verizon și operatori MVNO, ceea ce ne poate duce cu gândul că grosul vine din SUA. Nu am auzit încă de așa ceva în Europa. Revenind la problemă, au fost cazuri de utilizatori nemulţumiţi, care postau pe forumuri şi site-uri tech că au probleme cu apelurile pe seria iPhone 17.
Cu acest gând în minte Phone Arena a decis să facă un sondaj care a strâns câteva mii de participanți iar dintre aceștia, aproximativ 50% dintre posesorii de iPhone 17 au spus că au avut probleme cu conexiunea celulară. În mod inedit, cei care nu au probleme au semnal MULT MAI BUN decât pe iPhone 16 sau alte generaţii.
Având în vedere că e raport 50/50 printre utilizatori, e mai degrabă un neajuns software, decât hardware. În cel puţin un caz, un update de firmware a rezolvat tot. Suportul Apple le spune celor afectaţi că pot să îşi returneze telefoanele sau să le trimită la resetare.
Așa cum spuneam mai sus, văd problema mai degrabă îndreptată către piața din SUA, plus că sondajele au o doză mare de fals-negativ, cu mulți respondenți participând fără a avea telefoanele în cauză, doar de dragul de a face caternică. Pe de altă parte, problemele cu zgârierea sunt reale și trebuie să ai grijă și să folosești husă imediat pe modelele Pro.