Samsung aduce servicii post-vânzare extinse pentru Galaxy S și Z; preluare de la adresă, locker 24/7 și telefon de schimb în timpul reparației

312 ori
<b>Samsung aduce servicii post-vânzare extinse pentru Galaxy S și Z; preluare de la adresă, locker 24/7 și telefon de schimb în timpul reparației</b>Pentru utilizatorii seriilor Galaxy S și Z, Samsung trece la un model de service mai apropiat de ideea de conveniență. Cei din București și Ilfov pot solicita preluarea telefonului de la domiciliu, fără deplasare la un centru. Terminalul este ridicat, dus

Pentru utilizatorii seriilor Galaxy S și Z, Samsung trece la un model de service mai apropiat de ideea de conveniență. Cei din București și Ilfov pot solicita preluarea telefonului de la domiciliu, fără deplasare la un centru. Terminalul este ridicat, dus în service autorizat și returnat după finalizarea reparației. Serviciul se poate programa online și este disponibil exclusiv în această zonă prin parteneri autorizați.

Alternativ, pentru cei care nu pot fi disponibili la o anumită oră, există Samsung Service Locker, o soluție non-stop instalată la APACA. Terminalul poate fi predat sau ridicat oricând – inclusiv în weekend – pe baza unei înregistrări online sau scanând un cod QR la fața locului. Soluția vine în sprijinul celor care nu au timp sau nu vor să aștepte la cozi.

Samsung aduce servicii post-vânzare extinse pentru Galaxy S și Z; preluare de la adresă, locker 24/7 și telefon de schimb în timpul reparației

În cazurile în care reparația durează mai mult de o zi, Samsung pune la dispoziție un telefon de împrumut din gama actuală, în funcție de stoc. Acest serviciu e disponibil în două locații: Samsung Customer Service Plaza din Iuliu Maniu 7 și Samsung Experience Store din Băneasa Shopping City (Feeria). Dacă telefonul de schimb te convinge și vrei să-l păstrezi, poți beneficia de o reducere de 5% la achiziție, dar oferta vine cu termeni clari de eligibilitate.

În plus, posesorii modelelor Galaxy Z Fold7 și Z Flip7 pot beneficia de două înlocuiri gratuite de folii de protecție pe an, pe toată durata garanției de doi ani. Tot în zona de suport, se menține opțiunea Samsung Care+, care acoperă daune cauzate de lichide, căzături sau alte incidente, conform condițiilor din contract.

Pentru cei care vor să testeze un telefon pliabil înainte de a se decide, e disponibil și programul Buy & Try: poți cumpăra un Galaxy Z Flip7 sau Fold7 și îl poți returna în termen de 60 de zile dacă nu te convinge. Iar dacă faci trecerea de pe un model mai vechi, Samsung oferă o serie de bonusuri pentru revitalizarea telefonului anterior – schimbare de acumulator sau cablu ori reducere de 599 lei la înlocuirea ecranului pentru modelele eligibile.

Pagina dedicată acestor servicii include și feedback recent din partea clienților – scor agregat 5/5 din aproximativ 30 de evaluări – cu aprecieri legate de rapiditatea procesului, comunicarea constantă și, mai ales, preluarea direct de la adresă.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×