Sony a surprins recent publicul odată cu lansarea smartphone-ului Xperia Pro-I cu senzor de 1 inch și o face și astăzi când publică rezultatele financiare din al doilea trimestru fiscal din 2021, pentru perioada de 3 luni terminată la data de 30 septembrie.
Situația prezentată scoate la iveală un boost serios pentru veniturile obținute din vânzări ale segmentului Mobile Communications. Acest departamentu include atât smartphone-urile, cât și business-ul de servicii internet, iar creșterea înregistrată este de 25% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Mai exact, Sony Mobile a avut venituri în valoare de 872.6 milioane de dolari în Q2 2021 comparativ cu 696.8 milioane de dolari în Q2 2020. Potrivit companiei japoneze, această creștere înregistrată de către segmentul Mobile este datorată creșterea vânzărilor unitare. În ultimii ani Sony a adus modificări asupra strategiei sale smartphone, cu accent pe mid-range și flagship-uri.
În altă ordine de idei aflăm că și segmentele Music și Film au avut parte de creșteri, divizia Music bifând o creștere de 29.4% de la 3.5 miliarde dolari în Q2 2020 la 4.6 miliarde acum. Divizia de film și TV a înregistrat o creștere de 28.9% de la 3.2 miliarde dolari în 2020 la 4.1 miliarde în Q2 2021.