Sub brandul Oppo, Realme îşi lansează propriul sub brand, Narzo; Iată cu ce se va ocupa

1.231 ori
<b>Sub brandul Oppo, Realme îşi lansează propriul sub brand, Narzo; Iată cu ce se va ocupa</b>În ultimii ani tot mai multe companii din China au început să îşi externalizeze ramuri şi sub branduri. Vin în mind Xiaomi cu Redmi şi Poco, dar şi Lenovo cu ZUK şi Oppo cu Realme. Mai nou se practică şi externalizare la externalizare

În ultimii ani tot mai multe companii din China au început să îşi externalizeze ramuri şi sub branduri. Vin în mind Xiaomi cu Redmi şi Poco, dar şi Lenovo cu ZUK şi Oppo cu Realme. Mai nou se practică şi externalizare la externalizare, cu un spinoff din Realme numit Narzo. Avem detalii mai jos.

Sub-brandul Oppo tocmai a lansat o nouă serie de telefoane numită Narzo în India. Se pare că acea serie se doreşte a fi rivalul lui Redmi şi Poco de la Xiaomi. Va fi vorba numai despre smartphone-uri care costă sub 250 de dolari şi care vor concura în zona de buget. Piaţa din India este compusă în bună parte din acele telefoane. "Narzo" are o imagine tinerească şi cool şi are deja câteva personalităţi indiene şi influenceri asociaţi. Dacă mă întrebaţi pe mine sună mai mult italian decât indian ca denumire.

Oppo lansa Realme în 2018, ca brand care se ocupă cu vânzările de telefoane doar online în India. În acelaşi an se separă din compania mamă, cum a făcut Honor cu Huawei. Aşteptăm acum şi sub-brand la sub-brand la sub-brand, pentru un veritabil Inception. E oarecum de aşteptat când şi un spinoff devine atât de mare încât îi greu să mai vină cu ceva nou. Nu e o tactică nouă să lansezi branduri care să prindă în anumite ţări, printr-o nouă identitate şi poziţionare.

Poate că şi giganţi ca Samsung care se ţin departe de aşa ceva ar putea urma exemplul. Un video promo puteți urmări aici!

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×