Spy Shop Black Friday 2017

Utilizatorii de telefoane mobile sunt mai dispusi sa incarce reclame

Autor:  | Publicat în:  Advertising 802 ori
<b>Utilizatorii de telefoane mobile sunt mai dispusi sa incarce reclame</b>Un studiu Going Mobile de la&nbsp; TNS Media and Entertainment a aflat ca utilizatorii de internet pe telefoane mobile sunt acum mai dispusi sa incarce reclame. In primii ani de internet mobil, era dificil de obtinut un continut premium pe telefonul...

Un studiu Going Mobile de la  TNS Media and Entertainment a aflat ca utilizatorii de internet pe telefoane mobile sunt acum mai dispusi sa incarce reclame.

In primii ani de internet mobil, era dificil de obtinut un continut premium pe telefonul mobil  fara sa fie nevoiti sa plateasca. Pe masura ce tehnologia a ajuns la maturitate, firmele de publicitate au aratat un interes din ce in ce mai mare pentru acest mediu. Astfel, conform studiului TNS Media and Entertainment, utilizatorii sunt acum mai dispusi sa incarce reclame obtinand in schimb continut gratuit.

Implicand peste 6,000 de intervievati din S.U.A, Marea Britanie, Franta, Italia, Spania si Germania, studiul Going Mobile a descoperit ca 76% din consumatorii din S.U.A. si Europa de Vest au acces la Web prin intermediul telefonului mobil  iar o treime (32%) il si folosesc. O treime (34%) din utilizatorii internationali de internet mobil au declarat ca vor urmari reclamele in schimbul unui continut gratuit pentru mobil. Aprecierea reclamelor este cea mai mare in Europa cu 37% de persoane care doresc sa urmareasca reclame.

Going Mobile a descoperit si ca marcile de PC Internet sunt sursa principala de web mobil pentru utilizatorii internationali. Pe toate categoriile de continut, mai mult de 50% din consumatorii de web mobil folosesc aceleasi marci pe care le folosesc pe propriul PC. In fruntea acestei tendinte sunt consumatorii care citesc stiri despre tehnologie pe web-ul mobil: 73% se bazeaza pe marcile de PC internet. Utilizatorii de web mobil care acceseaza cotatiile bursiere (69%), stiri de afaceri (66%) si stiri despre sanatate (65%)se bazeaza puternic pe marcile de PC Internet.

Web-ul mobil este in special important pentru consumatorii de continut popular: 53% dintre consumatorii online de stiri despre vreme folosesc un acces mobil pentru a obtine informatiile despre vreme, urmati de 49% de consumatorii de informatii sportive, 36% de consumatorii de stiri locale/internationale si 35% de consumatorii de indici ale cotatiilor bursiere.

Mai mult de unul din zece consumatori de Internet mobil au platit pentru continut din diferite categorii. Aproape un sfert (24%) dintre americani au platit pentru stiri despre tehnologie, urmat de continut de lifestyle (21%) si informatii despre produse (20%). Suplimentar, utilizatorii de web mobil inregistreaza si personalizeaza in mod activ continut din diferite categorii. De exemplu, dintre acei utilizatori de web mobil care acceseaza cotatiile bursiere, 66% se inregistreaza si 61% isi personalizeaza continutul, conform studiului Going Mobile.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×