YouTube devine mai agresiv cu privire la utilizarea AdBlock; Iată mesajul primit de utilizatorii care încearcă să evite reclamele

4.919 ori
<b>YouTube devine mai agresiv cu privire la utilizarea AdBlock; Iată mesajul primit de utilizatorii care încearcă să evite reclamele</b>YouTube este cu siguranță una dintre cele mai populare platforme video de pe glob. Deși poate fi folosit gratuit, cu reclame, Google a introdus și un abonament Premium pentru cei ce vor să se bucure de conținut fără reclame pe orice dispozitiv

YouTube este cu siguranță una dintre cele mai populare platforme video de pe glob. Deși poate fi folosit gratuit, cu reclame, Google a introdus și un abonament Premium pentru cei ce vor să se bucure de conținut fără reclame pe orice dispozitiv. Cu toate acestea, există și utilizatori care aleg să folosească AdBlock pentru a le evita. În urmă cu ceva timp aflam că Google a introdus un pop-up pentru cei care utilizează astfel de add-on-uri pentru evitarea reclamelor. Pare că fenomenul se răspândește. Mai jos avem detalii.

Informațiile sosesc de pe Reddit, un utilizator primind pop-up-ul pe care îl vedeți mai sus în încercarea de a urmări clipuri YouTube cu AdBlock-ul activat. Fereastra invită utilizatorii să dezactiveze AdBlocker-ul pentru continuarea vizualizării și ne informează că pentru ca YouTube să rămână gratuit, reclamele trebuiesc urmărite de către utilizatorii non-Premium. Se schimbă limita, totuși. Se pot urmări 3 clipuri video cu AdBlocker-ul activat, însă ulterior player-ul video va fi blocat până la dezactivarea add-on-ului. 

Conform utilizatorilor Reddit, cei ce folosesc uBlock Origin ca metodă de blocare a reclamelor pot folosi YouTube în mod normal, fără reclame. Totuși, extensiile Google Chrome precum Adnlock / Adblock Plus sunt recunoscute de site. În urmă cu câteva zile un purtător de cuvânt al companiei spunea că e vorba despre un mic experiment ce are loc la nivel global. Privind totuși evoluția pop-up-ului, pare că Google dorește să interzică complet utilizarea AdBlockerelor, chiar cu riscul de a pierde utilizatori care aleg să folosească platforma gratuit.

Vă reamintesc că subscripția YouTube Premium e destul de populară, existând la nivel global peste 80 de milioane de abonați. În urmă cu ceva timp am aflat că YouTube a depășit așteptările analiștilor din punct de vedere al venitului generat. Pare că Google dorește să își sporească veniturile chiar mai mult, încercând într-un mod mai agresiv să își facă utilizatorii să se aboneze la serviciul său Premium.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×