Produse evoMAG.ro

Autor:  | Publicat în:  Samsung 888 ori
<b>Jurnal de bord ziua 1: Gabriel Bobon, delegatul Mobilissimo la evenimentul de lansare al lui Note 7 pleacă spre New York la Unpacked 2016</b>La evenimentul Unpacked 2016 de pe data de 2 august, unde Samsung Galaxy Note 7 debutează oficial, va fi prezent ca delegat din partea Mobilissimo, Gabriel Bobon. Acesta tocmai ce a plecat spre New York și ne împărtășește evoluția călătoriei sale printr-o

Dacă ne urmăriți și update-urile de pe pagina noastră de Facebook, atunci probabil ați aflat chiar aseară faptul că unul dintre cititorii Mobilissimo, și anume Gabriel Bobon, va participa ca delegat la evenimentul Unpacked 2016 din New York în cadrul căruia va debuta oficial smartphone-ul Samsung Galaxy Note 7. Acesta ne va oferi un scurt hands-on pentru noul phablet, dar și fotografii cu produsul mult așteptat pe data de 2 august.

Pentru că este vorba despre o călătorie cum nu se poate mai inedită, l-am rugat pe Gabriel să ne prezinte cum decurg lucrurile de la plecare și până în ziua evenimentului, sub forma unei serii de tip Jurnal de Bord. Așadar, mai jos aveți povestioara primei zile prezentată chiar de către Gabriel:

31 iulie, New York - 00:10 am (București - ora 7:10 am)

Ieri la ora 9:00 mă trezeam pentru a mă pregăti pentru un "drum" lung chiar către New York, metropola americană ce are să găzduiască pe data de 2 august evenimentul Samsung Unpacked în cadrul căruia Galaxy Note 7 își va arăta chipul oficial în sfârșit, după multitudinea de scăpări din ultima perioadă.

Jurnal de bord Unpacked 2016

Pentru că la Aeroportul Băneasa a avut ieri loc show-ul aviatic BIAS 2016, traficul în zonă a fost unul infernal, fiind chiar blocat într-un ambuteiaj timp de aproximativ 20 minute într-o mașină Uber. Am ajuns într-un final la aeroport, iar după check-in și security check m-am îndreptat către poarta de îmbarcare numărul 6 de unde un Airbus A318 al companiei TAROM urma să mă ducă la Paris în 3 ore și 10 minute.

Am rămas plăcut impresionat de serviciile onboard oferite de aceștia, fiind vorba despre zborul cu numărul 3 la bordul unei aeronave TAROM de până acum. Timpul a trecut și după ce am aterizat la Paris, a urmat o escală de aproximativ 3 ore și 30 de minute, de acolo urmând ăs iau zborul AirFrance AF8 cu o durată de 7 ore și 10 minute către New York într-un Boeing 777. Din fericire, greva însoțitorilor de zbor de la Air France nu au afectat și zborul în care mă aflam, așa că totul mergea ca pe roate.

Totuși, datorită numărului redus de doar 5 însoțitori de zbor în aeronava noastră, număr raportat la 250 - 300 pasageri și la 12 însoțitori cât sunt de obicei, serviciile onboard m-au dezamăgit complet, acestea situându-se cu mult sub ce a oferit Tarom pentru zborul de la București la Paris, sau Lufthansa pe zborul Frankfurt - new York. Mâncarea servită a fost rece, foarte rece, inclusiv cina, aș spune eu.

Jurnal de bord Unpacked 2016

Mai multe despre cele două zboruri de astăzi voi povesti pe BoardingPass.ro curând, cu poze, clipuri și toate cele necesare pe care un pasager trebuie să le știe despre un anumit zbor. Revenind la zborul către New York, aflați că acesta a avut o întârziere de aproximativ 35 minute, iar la scurt timp după aterizare m-am îndreptat către Customs, loc unde în toamna anului trecut am așteptat aproximativ 3,5 ore până am trecut vama. Acum însă, surprinzător totul a durat maxim 10 minute, lucru care cel mai probabil depinde de ora la care aterizezi.

De la aeroport am luat airtrain-ul până la metrou, iar de acolo până la Airbnb-ul pe care l-am rezervat, a durat aproximativ o oră - aceasta fiind cea mai rapidă metodă de a ajunge acolo, datorită ploii, traficul fiind infernal pe șosele. Odată ajuns în locație, a urmat cazarea propriu-zisă, acest articol, iar acum este timpul pentru somn. În următoarele zile voi redescoperi orașul, asta dacă ploaia îmi va da voie. O să revin cu un alt jurnal marți, după evenimentul Samsung.

Cam atât de aici pentru moment, stați aproape!

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×