Apple a generat 65% din veniturile obținute de magazinele de aplicaţii de pe glob în trimestrul 3 din 2020; Iată cifre de la Sensor Tower

1.407 ori
<b>Apple a generat 65% din veniturile obținute de magazinele de aplicaţii de pe glob în trimestrul 3 din 2020; Iată cifre de la Sensor Tower</b>Apple generează o parte substanţială a veniturilor sale din vânzările de aplicaţii din App Store, acolo unde ia un comision de 30% de la dezvoltatorii de jocuri şi apps. Acesta a fost şi motivul disputei cu Epic Games

Apple generează o parte substanţială a veniturilor sale din vânzările de aplicaţii din App Store, acolo unde ia un comision de 30% de la dezvoltatorii de jocuri şi apps. Acesta a fost şi motivul disputei cu Epic Games şi alte companii. Ei bine acum aflăm cum a stat Apple cu veniturile de acest tip, mulţumită celor de la Dazeinfo şi Sensor Tower, care furnizează cifrele importante.

Cel mai nou studiu realizat de Sensor Tower indică faptul că la nivel global au fost cheltuite 29.3 miliarde de dolari în trimestrul 3 din 2020 pe aplicaţii. Asta înseamnă o creştere de 32% faţă de anul anterior în aceeaşi perioadă. La rândul său acea perioadă din 2019 a marcat o creştere cu 24% a cheltuielilor pe aplicaţii din partea utilizatorilor. Google şi Android domină segmentul la nivel de instalări, cu aproximativ două treimi din aplicaţiile instalate pe terminale. Aflaţi că din 36.5 miliarde de aplicaţii instalate pentru prima oară în această perioadă, 28.3 miliarde au provenit din Google Play.

AppStore

Apple e pe primul loc totuşi la cheltuielile pentru aplicaţii. Firma din Cupertino a generat 19 miliarde de dolari din astfel de descărcări, în vreme ce Google Play Store a generat 10.38 miliarde de dolari. În general au crescut şi instalările totale de aplicaţii cu 23.3%. Lumea stă mai mult în casă pe pandemie şi instalează mai multe apps. A se remarca şi discrepanța la instalări noi. Google a avut un salt de 31%, iar Apple doar 2.5% faţă de 2019, lumea mizând pe aplicaţii pe care le ştie deja.

Având în vedere aceste cifre e clar că unii dezvoltatori aleg să ofere exclusivităţi lui App Store şi să creeze întâi aplicaţii şi jocuri pentru iOS. Trebuie spus că aceste cifre de la Sensor Tower nu includ taxe locale, in app purchases sau cheltuielile din magazine online sau din reclamele din aplica

Rămâne de văzut dacă rebeliunea celor de la Epic Games va începe să afecteze şi alte companii şi să scadă cota Apple. Deja Epic şi alte companii s-au coalizat într-o alianţă.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×