Netflix pierde peste 200.000 de abonați în primul trimestru din 2022, iar estimările pentru perioada următoare sunt de ordinul milioanelor

3.405 ori
<b>Netflix pierde peste 200.000 de abonați în primul trimestru din 2022, iar estimările pentru perioada următoare sunt de ordinul milioanelor</b>Nu mai este un secret faptul că popularitatea Netflix se află în picaj, iar astăzi sosesc și primele confirmări la nivel oficial. Gigantul din lumea serviciilor de streaming video atestă pe această cale o scădere a numărului de abonați

Nu mai este un secret faptul că popularitatea Netflix se află în picaj, iar astăzi sosesc și primele confirmări la nivel oficial. Gigantul din lumea serviciilor de streaming video atestă pe această cale o scădere a numărului de abonați, astfel că în trimestrul 1 din 2022 vorbim despre peste 200.000 de utilizatori care au decis să își închidă abonamentul.

Există și estimări sumbre pentru următorul trimestru al anului, Netflix așteptându-se ca în perioada de 3 luni să piardă până la 2 milioane de abonați. În prezent serviciul de streaming numără aproximativ 222 milioane de abonați, fiind în continuare lider pe această piață, dar lucrurile încep să se clatine.

Potrivit oficialilor companiei, motivul din spatele acestor scăderi este pus pe seama pandemiei Covid-19 care s-a terminat. Vorbim despre creșterea uriașă de abonați din perioada 2020-2021 atunci când lumea stătea în casă din cauza restricțiilor, mulți au decis să își facă un cont Netflix, cont la care au început să renunțe pe măsură ce majoritatea țărilor au declarat pandemia terminată și activitățile, turismul revin la normalitate.

Acum publicul are alte activități la dispoziție și nu mai văd util un asemenea abonament. Desigur, este unul dintre motivele de pe listă, la care se mai adaugă și celelalte servicii de streaming la care unii utilizatori au migrat. O altă cauză pentru care utilizatorii aleg să renunțe la abonamentul Netflix este majorarea costurilor, astfel că după scumpirea din ianuarie s-au înregistrat peste 600.000 abonamente închise în SUA și Canada.

Netflix speră să crească veniturile și prin schimbarea fenomenului de împărțire a contului, astfel că vrea să taxeze extra pentru fiecare utilizator/profil în parte asociat abonamentului. Potrivit platformei de streaming, există aproximativ 100 milioane de gospodării care folosesc Netflix având un abonament la comun.

Ce mai aflăm astăzi este că Netflix a pierdut aproximativ 700.000 de utilizatori în Rusia după suspendarea serviciului. Deși pentru trimestrul 1 vorbim doar despre un picaj de 200.000 de abonamente anulate, aceste cifre din Rusia și cele de mai sus din SUA/Canada se vor reflecta în pierderile din trimestrul 2, de unde și estimările a 2 milioane de utilizatori care vor renunța la abonamentul Netflix.

Netflix vrea să îmbunătățească toate aspectele platformei sale pentru a ține publicul fidel și începe prin îmbunătățirea ofertei de conținut și a recomandărilor. Se dublează eforturile pentru conținuturile exclusive iar rețeaua nu exclude un abonament mai ieftin cu reclame pe viitor. Veștile de față au avut și un impact asupra acțiunilor care ieri au picat cu 25%.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×