Vrei să îți rezolvi problema cât mai rapid? Vodafone îți cere 2 euro pentru a intra în apel direct cu un operator

2.766 ori
<b>Vrei să îți rezolvi problema cât mai rapid? Vodafone îți cere 2 euro pentru a intra în apel direct cu un operator</b>Voi câtă răbdare aveți atunci când apelați la un call center pentru a rezolva o problemă? Prin intermediul celor de la Observatorul Prahovean aflăm cum funcționează noua abordare Vodafone când vine vorba de o problemă tehnică ce trebuie rezolvată cât

Voi câtă răbdare aveți atunci când apelați la un call center pentru a rezolva o problemă? Prin intermediul celor de la Observatorul Prahovean aflăm cum funcționează noua abordare Vodafone când vine vorba de o problemă tehnică ce trebuie rezolvată cât mai rapid. Clienții companiei pare că au posibilitatea de a intra direct în discuție cu un operator dacă plătesc o taxă de aproximativ 2 euro. Detalii avem mai jos.

Sunt două posibilități în momentul în care suni la numărul (0372) 022 222. O poți asculta pe Andreea, asistentul virtual al companiei, apăsând tastele 1, 2 sau 3 până ajungi la departamentul potrivit. În acest timp vei asculta și mesaje promoționale, iar până să ajungi să discuți cu un operator „gratuit”, e posibil să asculți minute bune de muzică specifică call center-urilor. 

Prima posibilitate de care suntem anunțați e totuși că putem plăti taxa de 2.09 euro pentru a intra direct în discuție cu un operator, fără timpi de așteptare și fără a apăsa diferite taste. Subiectul e cu adevărat controversat, mai ales într-un an dominat de AI. Cu siguranță se putea găsi o soluție prin care să putem explica vocal problema și să fim direcționați către un om real pentru rezolvare. Chiar dacă nu se putea folosea AI, cred că înregistrările puteau ajunge la operatori, le ascultau și veneau cu o rezolvare ulterior.

Subiectul a fost dezbătut pe larg și într-una din edițiile emisiunii Observatorul Prahovean LIVE pe care o puteți urmări mai sus. 

În încheiere vă reamintesc că multe companii au ales să-și schimbe modul în care discută cu clienții în cazul în care aceștia au nevoie de suport tehnic. eMAG, de exemplu, ne pune la dispoziție un chat în aplicație. Chiar dacă e gratuit, până să ajungem să discutăm cu un operator real avem de-a face cu Dana, operatorul virtual al retailerului. Și după explicarea problemei, în caz de nerezolvare, suntem puși în legătură cu un om real care ne poate ajuta cu adevărat. 

Am tot văzut în grupuri metode de a evita robotul. Ultima cunoscută de mine a venit chiar de la un prieten, care a scris în chat că eMAG i-ar fi returnat o sumă de bani de 10 ori. Asta după ce, timp de aproximativ 5 minute, s-a chinuit să intre în legătură cu un operator uman. 

Și revenim la prima propoziție din titlu: voi câtă răbdare aveți când aveți de-a face cu astfel de practici? Aveți metode de a evita roboții? Vi se pare justă taxa de aproximativ 2 euro pentru a rezolva o problemă tehnică rapid? Ne puteți spune în secțiunea de comentarii de mai jos!

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×