Among Us și murder mystery asimetric? Jocul Killer Inn anunțat de Square Enix (Video)

8.991 ori
<b>Among Us și murder mystery asimetric? Jocul Killer Inn anunțat de Square Enix (Video)</b>Dacă ți-e dor de tensiunea aia în care nu știi dacă prietenul de echipă e cu tine sau vrea să-ți bage cuțitul în spate... atunci ai face bine să arunci un ochi pe Killer Inn. Anunțat de Square Enix în cadrul Summer Game Fest, jocul ăsta e exact

Dacă ți-e dor de tensiunea aia în care nu știi dacă prietenul de echipă e cu tine sau vrea să-ți bage cuțitul în spate... atunci ai face bine să arunci un ochi pe Killer Inn. Anunțat de Square Enix în cadrul Summer Game Fest, jocul ăsta e exact ce nu ne așteptam să vedem de la publisher-ul japonez: un murder mystery asimetric, gândit ca un mix între Among Us, Cluedo și un shooter cu influențe RPG.

Ideea e simplă, dar executată cu twist: 24 de jucători se trezesc blocați într-o vilă sinistră, în vârful unui munte, ruptă de lume. Jumătate sunt „Lambs”, cealaltă jumătate „Wolves”. Numai că etichetele astea nu sunt doar de atmosferă – Wolves trebuie să ucidă discret, iar Lambs trebuie să afle cine minte și cine moare. Fiecare omor lasă urme – un fir de păr, o pată de sânge, o bucată de material – iar cineva va trebui să adune indiciile, să le interpreteze și să decidă pe cine acuză. Doar că dacă tragi greșit... ești scos din joc. La propriu. Te transformi în piatră și privești restul meciului ca spectator.

Gameplay-ul nu e doar despre deducție, ci și despre supraviețuire activă. În vila aia găsești loot, arme, NPC-uri comercianți, obiective secundare și tot felul de tool-uri care îți pot da un mic avantaj. Fie că alegi un personaj mai tanky (cum e Fernando, boxerul imun la headshot-uri) sau un min-maxer eficient (Sunny, gamerul cu bonus la XP), stilul de joc poate varia mult. Fiecare personaj are abilități specifice și poate fi echipat cu arme diverse: pistoale, grenade, cuțite – tot ce ai nevoie ca să te aperi sau să execuți pe cineva când e momentul potrivit.

Ce e interesant e modul în care Killer Inn te forțează să fii atent la detalii. Nu poți da vina la întâmplare pe oricine. Dacă ești „Lamb” și lovești alt „Lamb”, te-ai ars – literal. Pe lângă deducție și luptă, există și safe zones, zone în care crimele sunt interzise. Dacă un „Wolf” face greșeala să atace acolo, e automat expus. Există chiar și o opțiune de evadare – un vapor la port, dar să-l activezi nu e chiar simplu, fiind o condiție alternativă de victorie pentru „Lambs”.

Killer Inn e dezvoltat de Tactic Studio (un nume care nu spune mare lucru) și, chiar dacă nu are dată de lansare sau platforme confirmate în afară de PC, a fost deja anunțată un beta pe Steam. Cine vrea să guste din paranoia digitală o poate face „în curând”, conform paginii oficiale.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×