Rival Knights Review (LG G Pro 2): În sfârșit un joc original de la Gameloft, un simulator de turnir (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 911 ori
<b>Rival Knights Review (LG G Pro 2): În sfârșit un joc original de la Gameloft, un simulator de turnir (Video)</b>De obicei jocurile de la Gameloft sunt hituri uriașe că Asphalt sau Modern Combat, dar au mereu acea stigmă a titlurilor care copiază alte jocuri mari (NFS și Call of Duty). Ei bine, iată un titlu complet original de la Gameloft, Rival Knights,...

De obicei jocurile de la Gameloft sunt hituri uriașe că Asphalt sau Modern Combat, dar au mereu acea stigmă a titlurilor care copiază alte jocuri mari (NFS și Call of Duty). Ei bine, iată un titlu complet original de la Gameloft, Rival Knights, testat de noi pe LG G Pro 2.

Phabletul ne-a fost oferit în teste de către eMAG.ro, iar jocul e disponibil gratuit pe Android și iOS. Avem de-a face cu un simulator de turnir, în care puteți controla 3 aspecte ale jocului: pornirea, creșterea în viteză și țintirea punctului slab al inamicului. Animațiile turnirului arată bine, iar întrecerile sunt numeroase în modul single player și includ chiar și puțină poveste. Aspectul freemium intervine atunci când vă dați seama că aveți voie să jucați doar câte 6 turniruri într-o sesiune, folosind 6 sigilii. Apoi trebuie să stați pe bară până ce ele se refac.

Rival Knights Review (LG G Pro 2)Rival Knights Review (LG G Pro 2)

Aveți și alte câteva sigilii pentru jocul în multiplayer din fericire. Veți putea cumpăra un cal, o lance, armura și casca și pe toate le puteți upgrada. Trebuie să aveți grijă și la greutatea cu care veți încărca fiecare cal pe care îl folosiți. La începutul confruntării va trebui să apăsați pe ecran la fix după numărătoarea Trei, Doi, Unu pentru a avea un start perfect. Apoi urmează un minigame în stilul celui de la loviturile libere la FIFA, în care trebuie să nimeriți punctul verde al unui semicerc cu o mică ținta.

în cele din urmă trebuie să îndreptați lancea către punctul slab al cavalerului rival. Fizica ragdoll este bună aici și jocul arată bine. El e puțin repetitiv, dar e măcar distractiv. îi dăm notă 8.7 din 10 și îl descărcați de aici pe Android, sau de aici pentru iOS.

LG G Pro 2 prețuri actualizate:

Rival Knights Review (LG G Pro 2)