SIM (Sarah is Missing) Review: un joc înspăimântător la nivel profund, testat pe Allview X4 Soul

Autor:  | Publicat în:  Jocuri  Allview 1.024 ori
<b>SIM (Sarah is Missing) Review: un joc înspăimântător la nivel profund, testat pe Allview X4 Soul</b>În ziua de azi e greu să mai inventezi un gen nou de joc, de aceea hituri-surpriză sunt acele titluri bazate pe concepte simple. E vorba despre Lifeline sau jocul Mr. Robot, care pot livra senzaţii ca groaza, teamă sau încântare pur şi simplu prin..

În ziua de azi e greu să mai inventezi un gen nou de joc, de aceea hituri-surpriză sunt acele titluri bazate pe concepte simple. E vorba despre Lifeline sau jocul Mr. Robot, care pot livra senzaţii ca groază, teamă sau încântare pur şi simplu prin câteva rânduri de text şi un context genial. SIM/ Sarah is Missing aderă la aceeaşi idee. Am testat jocul pe telefonul Allview X4 Soul şi îl găsiţi gratuit in Play Store.

Sarah is Missing aduce o poveste foarte interesantă, chiar dacă nu extrem de originală sau nemaiauzită. Aplicaţia (pentru că nu e chiar 100% joc) simulează experienţa de a utiliza un alt telefon. E unul care are probleme de funcţionare, bug-uri şi pierderi de memorie. "Tocmai am găsit telefonul pe jos" și încercam să aflăm ce e cu posesoarea acestuia. Pentru a o găsi pe Sarah, trebuie să îi citim mesajele, să îi vedem fotografiile şi clipurile şi să acceptăm sfaturi de la Iris, asistentul virtual de pe telefon.

Sarah is Missing

Controlul e pe bază de tap şi jocul necesită intuiţie şi pasiune pentru mistere. De fiecare dată când o zonă merită explorată şi doriţi implicarea lui Iris, va trebui să ţineţi apăsat pe ecran. Vom răsfoi zeci de dialoguri prin SMS-uri, vom încerca să intrăm în contact cu prietenii fetei dispărute şi vom discuta cu Iris legat de posibile idei de a debloca anumite zone ale telefonului.

Review joc Sarah is Missing, prezentat pe Allview X4 Soul

Apare ideea unei secte şi lucrurile devin foarte întunecate. Va trebui să alegem diferite replici în anumite situaţii de chat, inclusiv cu Iris şi totul este genial scris şi gândit. Un aspect foarte bun e că avem memo-uri şi putem să ţinem minte ce am descoperit până acum. Un joc de nota 10, care vă poate speria serios. Îl găsiţi aici pentru Android, sau aici pentru iOS.

Allview X4 Soul, prețuri actualizate: