iHunt Ear Beatbox review: căşti Bluetooth hi-res foarte comode şi cu bas excelent (Video)

Autor:  | Publicat în:  iHunt 689 ori
<b>iHunt Ear Beatbox review: căşti Bluetooth hi-res foarte comode şi cu bas excelent (Video)</b>Astăzi avem pentru voi și o recenzie mai specială, una asociată căștilor Bluetooth hi-res numite iHunt Ear Beatbox. Acestea ne-au sosit anterior pe masa de teste și la prima vedere se remarcă prin comoditatea de purtare, dar și prin nivelul de

Dacă tot ne-am diversificat în ultima vreme, inclusiv spre brăţări de fitness, avem încă un accesoriu numai bun de luat la jogging: o pereche de căşti wireless. E vorba despre modelul iHunt Ear Beatbox, care are un preţ foarte accesibil şi bas excelent. Le scoatem din cutie şi analizam mai jos.

În primul rând aflaţi că iHunt.ro vinde acest produs la un preț extrem de bun şi la pachet vine un cablu USB, o cutie protectoare şi cu rol de încărcător din mers şi dopuri pentru căşti, dar şi mici mecanisme cauciucate de fixare pe ureche. Căştile sunt compacte şi comode, tip "dop" şi vin cu suport Bluetooth 4.2. Se conectează fără probleme la terminale Android sau iOS şi au un setup intuitiv.

Trebuie doar să scoateţi căştile din carrying case şi să le apăsaţi butoanele fiecăreia timp de 2 secunde simultan. Apoi se vor conecta între ele şi vor apărea şi în lista de pairing Bluetooth de pe telefonul vostru. Trebuie spus că acele butoane de pe căşti au şi rol de play/pauză, dar şi de preluarea unui apel telefonic sau oprirea sa. O dublă apăsare a lor trece la melodia următoare.

Anularea zgomotului de fond oferită aici nu este electronică ci... fizică. Efectiv aveţi un dop în ureche, care etanşeizează aparatul auditiv. Asta e bine, pentru că simţi imersivitatea muzicii şi rău, pentru că nu auzi claxoane. Apelurile telefonice se aud pe jumătate la fel de bine ca melodiile, trebuie spus şi asta. Experienţa muzicală a fost totuşi excelentă: volum satisfăcător, bas din belşug şi voci excelente la clipurile YouTube şi filme. Inclusiv înaltele se aud bine.

Ni se promit 60 de ore de standby aici şi am atins peste 3 ore de autonomie cu aceste căşti la ascultarea de muzică. Cutia lor de transport are ataşare magnetică pentru căşti şi le încarcă de 4 ori, deci dacă sunteţi pe teren prindeţi şi 12 ore de autonomie. iHunt Beatbox vine cu driver de 6 mm, acoperire Bluetooth până la 20 de metri şi o baterie de 50 mAh pentru fiecare cască. Frecvenţa oferită aici este între 20 Hz şi 20 kHz.

Fiecare cască oferă şi un LED care se iluminează pe roşu sau alb, în funcţie de activitatea de pairing/activare/conectare. Cele mai importante lucruri aici sunt confortul şi calitatea audio. Nu o să vă cadă din urechi căştile la jogging, dar nici la ridicat greutăţi, vâslit sau alte activităţi. Sunt bine fixate cu acele "proptele" din cauciuc pe pâlnia urechii voastre. Având aşa mult bas, zic că iHunt Ear Beatbox se pretează pentru cei care consumă hip hop şi dubstep. Cutia de transport și încarcare mi se pare elegantă și are propriile LED-uri și port USB pentru alimentare.

Iar preţul de 159 lei face caștile mai mult decât atractive.

Prezentare video iHunt Ear Beatbox